ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, April 28, 2010

adakah saya kurus atau perasaan?

Semalam Hari Harta Intelek. Terjumpa dgn Pn Dottie Azlina yg jadi speaker tue. Kiranya saya jumpa dia live 3 kali.

1-Masa bawa deligasi Indonesia ke KPDN ,Putrajaya (masa ne tak mengandungkan sesiapa..haha..lawak ayat ne..tahun 2008 kot)
2-Masa mengandungkan Arief .Masa ne dia datang opis. Dia siap cakap "biasalah org mengandung.Sabar ye..."(taulah kalau saya prgnt..tuhan je yg tau huduhnya mcm mana)
3-Semalam (HHIN'10)

Masa jumpa tue seronoklah sbb jarang jumpa. Cuma dapat borak sikit je sbb sesion utk dia talk dah tiba.. Tau apa dia cakap" Eh..lainnye youuu"

Owww.. so saya perasan dia kata saya kuruslah.Apa pandangan anda?

Linda-aku tau ko nak kutuk
Myza-mesti ko pun nak kata "tak kurus punn"

Biarlah janji saya perasan dan perasaan : selepas lahirkan Arief saya jauh lebih kurus dari lahirkan Amana!!! Dan bak kata2 Abg Mie :Kalau anak ke 3 saya akan jadi supermodel!!! AMINNNNNNNNN

No comments: