ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, May 4, 2010

Elynda Collection

Disini saya nak promote hasil tangan adik ipar perempuan saya. Oh saya cuma ada satu je adik ipar perempuan hehe. Di sini saya panggil SIL okies?

Saya nak promote langir pada kawan-kawan yang berminat.SIL saya telah menjahit langsir di beberapa buah rumah. Sudah pasti umah ibu mertua saya, umah nenek suami saya , umah makcik2 dan beberapa pelanggan lain. saya attach di sini ye. Untuk langsir saya tak boleh nak bagi harga yang tepat kerana ia bergantung kepada jenis/pattern yang ditempah. Tapi yang pasti harga adalah berpatututan. Ayat adik saya seperti di bawah:
"kalu langsir jahit lurus dlm rm 6/kaki....tp ape2 pun bermula
dari rm 6/kaki
la.. kalu nk wat 1 rumah...bleh bg terus harga
pukal...."
Saya paste di sini contoh-contoh yang telah dibuat dan kalau berminat call terus di 0172189808
Di umah nenek suami


Di rumah makcik suami


Di rumah MIL

erkk..tiba2 saja terselit gambar ini? Sarung bantal ini pun adik saya jahit juga.

No comments: