ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, May 27, 2010

Hari Ini Dalam Sejarah

wet beg

menarikan combination CD ne?
tapi yang pikadot love tue saya takkan pakaikan arief!!
marah En. Papa nanti.

Soory ye me-czar pinjam tajuk..hehe.. Hari ini buat pertama kali saya hantar Arief ke nursery tanpa disposal diapers. Saya bagi Cloth Diapers aka CD!!! Saya bekalkan 5 keping sebagaimana saya bekalkan disposal diapers dahulu. Saya juga bekalkan wetbeg color hijau untuk cikgu nursery pulang CD-CD yang telah digunakan nanti. Kalau nak hantar anak-anak ke nursery dengan CD sila ikut tips di sini.
Yang bestnye bila tanya kat Amana "Amana, adik pakai apa?"
Tak sangka dia cakap ada bunyi tau ingatkan pelat sangat "Cloth Dipes"
Dah besar anak mama ne..pandai betul...(Erkk..sesi muntah kelabu tahi dog lagi ker?)

No comments: