ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, June 22, 2010

Jeles dengan En. Papa

Isnin lepas makayah saya jaga Amana sebab dia demam. Arief saya hantar ke nursery juga sebab mak saya tak boleh angkat2 benda berat sebab sakit slip discnya. Amana tak perlu diangkat dia dah boleh berdikari cuma bila demam kena manjakan lebih je..

Hari ini mak singgah  rumah untuk bagi botol susu Amana yang tertinggal di ruma mak. Ayat mak yang buat saya jeles kat En. Papa...

Mak :Amana lagi sayang papa dia dari angah (saya)la mak rasa. Dia asik sebut nama papa dia je.Papa itu, papa ini..macam2 papa.tak sebut nama angah pun...
Saya: Amana memang anak papa..Arief tue mesti sayang angah (ayat cover line)lebih dari papa dia..

p/s: Walau papa garang Amana tetap sayang papa lebih dari mama. Macam ne mama pun nak garang jugak!!!

2 comments:

Liza said...

sama lah kter.. adam kalo dgn ayah, good behave jer....d gn mama, mcm2 kerenah

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

TAPI TAK ACI LAGI SAYANG PAPAKAN???
ALA SEBAB KITA WAT KEJA UMAH,PAPA LAYAN ANAK..HEHE
AYAT JELES TAK HABIS2