ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, June 18, 2010

Give Away Selipar Jepun Pink


Menarik tak kawan2. Kalau Amana dapat ne memang jadi teman tidur dialah. Saya rasa belum lagi saya dapat blog macam ne.Adik ne baru 19 tahun tapi berseni orgnya.Boleh menjahit,melukis dan sebagainya. Cuba jengah blog dia. Patung-patung ne sesuai untuk anak-anak. Jenguk blog SELIPAR JEPUN okies kawan2!!!

By the way saya order flushies ne untuk birthday Amana yang bakal menjelma tak lama lagi. Nanti kalau saya dah dapat saya akan review. Dari saya beli patung mahal-mahal kat luar baik saya beli flushies ne yang da sentimental value dan ada mention sempena birthday Amana. Betul tak??

p/s: Kis (owner Selipar Jepun) thanks sebab sudi terima tempahan akak  walau di saat akhir dan semster Kis pun dah mula.  TQQQQQQQQ... Inilah bakal-bakal businesswomen yang berjaya... Insya-Allah

No comments: