ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, June 17, 2010

I LOVE U CONTEST







Ini adalah pertandingan melalui blog ke blog yang kedua saya sertai. Kali pertama saya tidak bernasib baik (sedihhh..) saya harap kali ini saya berjayalah mendapat mana-mana hadiah.

Pertandingan ini ditaja oleh Little Kids Photography , Little Mama’s LOVE  dengan kerjasama Mom Bloggers Planet sehingga 15 Julai 2010. Jadi kawan-kawan mari sertai ramai-ramai untuk memeriahkan suasana tapi bagi saya yang menang haha....


Saya telah baca blog Little Kids Photography dan yang paling menarik minat saya ialah  kerana ia ada pakej untuk :

i) Happy Moment (RM297) yg mengandungi 5 pakej iaitu New Arrival, Aqiqah, Birthday, Family,Frendship
ii)Baby in Beely (RM297) yang mengandungi pakej Mummy Tummy dan Mother Nature
iii)First Year (RM297) yang mengandungi pakej New Angle, Miracle Angle
iv)Curious Angle(RM297) yang mengandungi pakej Little Artist, Little Explorer,Little Chef, Little Model)
v)First Celebration (RM297) yang mengandungi pakej Merdeka Days, Hari Raya, CNY, Depavali & Christmas.

Tetapi dalam banyak2 pakej tue yang paling menarik hati saya ialah HAPPY MOMENT pada pakej NEW ARRIVAL. Kesanggupan photograper datang ketika itu dan pada masa yang tidak menentu amat berdedekasi.Ya... memanglah sbg pelanggan kita bayar tetapi tak ramai photographer yang sanggup dipanggil bila2 masa seolah2 Doctor yang sedang On Call pula.Ye tak??




Untuk Little Mama's Love pastilah pada penawaran perkhidmatan Phography juga. Itulah kelainannya.Kebanyakan blog/site yg jual barangan bayi belum satu pun yang saya jumpa menawarkan juga perkhidmatan photography sekali.Pernah ke anda jumpa.SAYA? Belum lagilaaaaaaaa...

Saya harap saya dapat memenangi mana-mana pakej fotography supaya dapatlah gambar anak-anak saya yg cute ini diambil oleh photographer yg profesional.Agak-agak boleh tak anak saya jadi model Puan Photographer??



Untuk perhatian Puan2 Penaja saya telah memenuhi semua syarat yang ditetapkan. Berikut adalah syarat-syarat berikut. Walau nampak semak saya nak mudahkan penaja mengira markah2 saya..Hehe



1) SYARAT PERTAMA

Who Can Join?

This is a contest specially created for existing followers/Facebook fans of the following blogs (any or all):

a) Mom Bloggers Planet - saya adalah follower
b) Little Mama’s Diary - saya adalah follower
c) Little Kids Photography -saya adalah follower
d) Little Mama’s LOVE -saya adalah follower
e) Malaysia Online Shopping Guide -saya adalah follower
f) Hence, the contest name, I Love U Contest - saya dah letak besar2 tajuk kat atas tue tau


2) SYARAT KEDUA

a) MUST – Put contest banner in your entry  and your blog’s sidebar  with link back  to this contest page-semua sudah dibuat

b)  MUST – Put link in your entry to Little Kids Photography and Little Mama’s LOVE
-saya dah nyatakan ini adalah penaja-penajanya dan link sekali  di awal entry

c). MUST - Answer these two simple questions in your entry
i) Name one of the photography package by Little Kids Photography -
HAPPY MOMENT ( AQIQAH)

ii)Name one of the item on sale at Little Mama’s LOVE Baby Boutique -
LITTLE KIDS APRON

d) MUST – Write short opinion “What’s interesting about Little Kids Photography and Little Mama’s LOVE?”- saya telah buat di dalam entry


5. MUST – Leave a link to your entry at the comment box at Little Mama’s Diary.com- saya dah tingal komen kat post Bila Rasa Bosan + Ada Duit extara. APa Anda Buat? saya juga tinggal komen post pada post I Love U contest ini. Saya komen 2 kali di tempat berbeza ada dapat markah lebih tak?hehe


Must Put Links

http://littlemamadiary.com/i-love-u-contest-by-little-kids-photography-little-mamas-love-baby-boutique-

http://littlekidsphotography.com,http://littlemamalove.com -sudah juga


Optionals

And, these are OPTIONAL things that you can do to get EXTRA MARKS. OPTIONAL means not compulsary, okey? The extra marks will help as tie breakers.



1. OPTIONAL – Follow Little Mama’s LOVE Baby Boutique with Google Friends Connect- DAH BUAT

2. OPTIONAL – Create an account/register with Little Mama’s LOVE-dah register

3. OPTIONAL – Join Little Mama’s LOVE Mailing List (simple, enter email only – see Mailing List box on left sidebar) -DAH BUAT


4. OPTIONAL – Follow Little Kids Photography with Google Friends Connect - DAH BUAT

5. OPTIONAL – Like Little Kids Photography on Facebook-saya dah buat atas nama Suhaila Saleh


6. OPTIONAL – Follow Malaysia Online Shopping Guide with Google Friends Connect - DAH BUAT

7. OPTIONAL – Like Malaysia Online Shopping Guide on Facebook- saya buat atas nama Suhaila Saleh


8. OPTIONAL – Follow Little Mama’s Diary with Google Friends Connect- DAH BUAT

9. OPTIONAL – Follow Mom Bloggers Planet with Google Friends Connect - DAH BUAT

No comments: