ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, June 6, 2010

Wall Paper


Cantikkan? Bukan Amana tapi lukisan kat belakang tue..Nak tau tak camana saya dapat wall paper yang cantik ne? Saya tak beli tau.. hehe.. Cuba teka?? Jeng..jeng..jejeng...

Ada client saya panggil untuk tgok CD (Cloth Diapers) saya. So saya pun bawakla CD saya yang bermacam-macam jenis dan cantik-cantik tue (awww..perasan pulak si tukang jual ne). Client saya beli 3 CD tau (suka sangat saya) . Beli Coola Baby, QQ Baby dan Babbyland. Nak try semua jenis untuk tau mana yang best kot..

Habis urusan jual & beli berbual2 hal lain tentang nursery dan anak-anak. Sampai masa beransur pulang dengan muka tak malunya saya pun pegang dinding beliau yang cantik dengan tampalan-tampalan. Masa mula-mula masuk lagi dah rasa suka tapi segan nak tanya.. Kat dinding rumah dia ada 2/3 tampalan yang bermacam-macam corak.

Hasil kegatalan mulut dan tangan saya tuan rumah terus berlari masuk ke bilik dan mempamerkan berjenis-jenis wall paper yang cantik-cantik dan suruh ambil satu..Auchhh..malunya saya tapi saya amik jugak setelah digesa (haha ayat cover line padahal memang teruja dan siap bayangkan nak tampal kat bilik Amana) .. Dan ..hasilnya.Cantikkan??

Ini saya letak kat bilik Amana.Amana asikla masuk bilik sejak ada wall paper ne Memang menceriakan bilik anak saya.

P/S: Pada Ina (rasanya macam tak sesuai panggil Kak Ina sebab nampak muda hehe) terima kasih sebab bagi Wall Paper dan terima kasih sebab beli CD.Nanti beli lagi ye..Hehe)

1 comment:

Wonderful Life with Mary Kay said...

enguk sini ejap. Bz minggu ni..huhu..