ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, July 27, 2010

Yela..Yela..

Kawan saya si mama nadra & haziq dah asik membebel sebab tak banyak cerita tentang saya & anak2..(saya?..hari2 jumpa tak cukup ke Linda oiiiii) .Yang ada asik2 GA ok saya update yg terkini lagi..


Kamu mau tau cerita tentang si nakal atau si debab?

Si nakal yang lengkap berjubah dan bertudung
Kejap je tudung tue atas kepala
lepas 15minit dah berlari satu masjid degngan rambut "Hafiz AF" tue
Nasib pakai jubah kalau tidak org ingat boy agaknya..
(nampak tak org yang menyorok kat belakang tue? sapa ye??)

Oh..adik bongsu kesayangan saya..oooo..makcu Amana rupanya


Sayalah si debab itu.. Eh nak tau tak???
Husbd Auntie Katy aka Uncle Azli cakap muka saya macam peranakkan?
Nenek saya pun cakap muka saya macam Hindustan & Pakistan.
Ye ke???
Yang pasti saya Melayu tulen cuma Papa saya je ada campur lain sikit
tapi bukan yang disebut diatas..


p/s: gambar di masjid itu ketika doa selamat adik lelaki saya Mohd Ramadan yang ada rezeki akan berangkat menunaikan umrah di Mekah pada 31/7/10 ini. Dapatlah berpuasa 2/3 hari di sana. Semoga adik saya selamat pergi dan balik. Tak sangka adik saya yang "hantu" ini pergi dulu ke Tanah Suci.. Saya kepingin nak kesana dengan En. Papa...Bila masa saya ye? Insya-Allah. Kawan-kawan2 doakan ye...

No comments: