ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, August 27, 2010

Kejutan Buat Amana & Arief

Gembiranya saya hari ini saya ada 3 kejutan untuk Amana. Saya jumpa kawan aka customer di MARA time rehat jadi saya singgah kejap di kedai2 dibawah tue. Oh saya pun rabun mata tgok baju2 siap (kurung , kebarung etc etc untuk raya) murah2 dan banyak pilihan.Kualiti pun not bada tau.. Tapi saya tak membeli baju sbb saya singgah sekejap sangat. Tapi saya beli sesuatu untu Amana & Arief. Ini untuk perkembangan pendidikan mereka... Pasti Amana suka..Arief pasti ternganga macam biasa...

Ini untuk didengar dalam kereta. 
Dari hafal lagu2 AF yang asik berkumandang tue baik dengar nasyid.

Ini VCD temgok dalam tv. 
Sekarang dah ada beberapa  CD tapi lum puas hati sangat dengan CD2 ne lagi. 
Bilala nak jumpa yg saya betul2 puas hati


Haaaaaaaaaa..Ini hadiah dari Wansteddy. walau saya tak sabar buka.. 
Saya simpan untuk Amana ..

No comments: