ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, October 3, 2010

Adik Belanja hehe

 Ingat tak entry tentang adik saya?Ohhhhh..lupa nak cerita adik manja ini telah 2 bulan keja di TopGlove. Alhamdulilah murah rezeki adik saya.Belum grad pun telah dapat keja. Adik saya akan grad bulan 12 ne.Hopefully saya free masa itu sebab saya nak meraikan adik bongsu saya menerima ijazah.


Alhamdulillah saya tumpang seronok di usia 23 tahun dia bekerja dan gajinya telah menyamai gaji saya yang telah 7 tahun bekerja (ini yang nak pow ne..hehe) Adik saya bercita-cita ingin jadi pensyarah dan melanjukan Master selepas dia puas menjadi engieener dan adik saya akan memulakan pengajian Master bulan depan kalau tidak silap saya. Kiranya sambil keja smabil belajarla.. Saya memang galakkan dia belajar sementara belum menggalas tanggungjawab sbg isteri dan ibu...Boleh.. tapi belajar semasa bujang lebih tenang dan belajar semasa ada tanggungjawab sbg isteri banyak dugaannya.


Dan semalam selepas habis keja.. Sabtu ada keja urgent dan saya terpaksa ke office. Adik dan mak amik saya di komuter selepas habis keja dan adik belanja saya dan mak..Hehe seronok betul sebab saya tak kuar sesen pun kecuali donat untuk Amana. Dulu masa adik still study saya yang kena pow setiap kali keluar.. Sekarang saya boleh pow balik.. wakaka.. Sebab adik nak belanja di Sunway Piramid  so saya minta belanja di Ayam Penyet. kegemaran saya. Inilah tempat paling saya suka kalau dibndingkan dengan restaurant Ayam Penyet yang lain. Saya ada buat perbandingan disini. Juga yang di sini.

 Mak yang konon2 tak nak makan sangat... 
Tapi sekali makan Ayam Penyet Bakar..haa..terus beria2 makan tau


 Ayam penyet

Sebab saya kuar tanpa bawak Amana jadi saya belikan ini untuk amana
Kenit macam ne pun mahal RM18.80
Nantila saya belajar buat donat.Bila?? hehe

 Isi dalamnya. Amana dah makan 3. Dalam ne ada 20 donot kecik

Adoiiiiiii Amana ne..
Saya cakap nak amik gamabr dia makan donot..Posing ini yang diberi hehe

2 comments:

Anonymous said...

adik abeskan 1400 dlm mase 3 days.yezza!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ya allah borosnya!!!! takpe gaji banyak..bak sini sikitttttttttttt