ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, February 12, 2011

Tak sampai hati pulak jadinya saya yang alert pemenang

Saya masih menunggu emel dari pemenang Vote& Get Gap Pyjamas For Free. Pada mulanya kalau tak dapat emel dari pemenang sehingga Jumaat nak pilih pemenang lain. Tapi tak sampai hati pulak.Jadinya saya pulak pergi blog pemenang & tinggalkan massage kat chat box.Kalau pagi-pagi Isnin pun tak ada jugak dalam emel box saya , maka saya akan buat lucky draw semula .

Jangan kata tak bagi chance tau..

3 comments:

BIONIC WOMEN said...

maaf saya x perasan langsung entry tuh...saya emelkan sekarang jugak..tq..

Ummi AmnaAmzar said...

memang patut la buat camtu...tinggalkan komen @ shoutmix kat blog pemenang...tanggung jwb tu..hehe tahniah pd pemenang

Wonderful Life with Mary Kay said...

Penganjur yang sgt baek..... :)

Tp me tak de luck sampai terlepas pandang GA Ila.. Next time wat lagi k. :)