ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, May 6, 2011

OFF TO PENANG

Hai kawan-kawan yang sudi baca blog ini. Esok saya & small family kami akan ke Penang untuk satu event. Hopefully kami selamat pergi dan balik. Doakan kami ye.. Ekeke macam nak pergi jauh je. Walaupun pergi untuk hadiri event kiranya inilah percutian kami yang pertama anak-beranak sejak saya pregnantkan Arief pada 2008.Lamakan? Hampir 3 tahun tak de vacation anak-beranak event ke Genting (tempat kegemaran saya selain Cameron & Kundasang).

Harapnya dengan percutian ini saya dapat semangat baru selepas stress dengan mmm... macam2lah.. Harap-harap semua stress tue saya buang di tepian pantai bersama anak-anak. Okla kawan-kawan till then kita jumpa lagi untuk entry yang best-best cerita dari Penang.

Salam sayang,

Mama Amana& Arief

p/s: Eh macam tulis surat + wasiat pulak

6 comments:

Mama Zharfan said...

have fun and enjoy ur holiday!!!

AyuArjuna BiGoshh said...

event pama ya :) have fun Ila :)

Nur Sakinah Ahmad said...

wow bestnyer..event smp di utara nun..kim slm org kg sy ek..

Liza said...

Selamat bercuti Ila. Enjoy ur holiday, snap gambar byk2. Jgn lupa mkn pasemboq Pdg Kota.

syuhada & yusry said...

angah,amana , arief, abg fadly. selamat bercuti sakan..hehhe...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mekacih semua!!