ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, July 15, 2011

Da sampai hotel

Haiyaaaaaa..dah sampai hotel tapi bilik tak siap nasibla bos request meeting start malam. Kalau idak buat malu je. Ne tersengih-sengih kat bilik meting setup apa2 yang patut. Nak setup pun tak reti . Saya reti prepare document je. Nasibla partner ne memanggggggggggggggggggg boleh diharap. Dialah yg deal dgn org-orang hotel ne..kiki..

Takutla saya malam ne tidur sorang-sorang..huwaaaaaaaaaa.. Anak-anak jangan nakal-nakal ye. Dengar cakap papa. Alah kejap je 3 hari 2 malam je. Papa korang eksen sangat!! Mama mintak teman tak mo. Lagi suka duduk mengadap ikan arowana..

Nanti kalau bilik tak siap-siap jugak saya nak ronda-ronda hotel ne. Nanti saya amik gambar.Manalah tau ada yang terniat nak duduk kat hotel ne.. Cepatla siapkan bilik. Saya nak mandi, solat & nak siap utk meting malam kang..

4 comments:

Mama Zharfan said...

me pun spesis takut tido sorang2 heheh tensen setiap kali attend apa2 event yg kena bermlm kat hotel :)

e.l.i.z.@ said...

siapkan bilik? tak paham..bilik hotel ke bilik nk meeting ke bilik apa hihihi

transformed housewife said...

uish diaorg belum clearkan bilik yg Ila dah book ke?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MZ: tapi malam tue ila tdo ok.. ukak tv.. bukak hp yg amana dok menyanyi terus lelap

Eli: aik mcm lain je soalan tue

TH: aah sampai kul 6.. stress..nasib ada internet