ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, July 31, 2011

Mode Happy: Won PA&MA-Fabulous Mom - Bottle &Baby Food Warmer Jingle Jungle worth RM159.90

Dapat surat cinta dari pos laju mengatakan ada sampul berdaftar. Dalam hati " credit card lagila ne" En.Papa pulak "alamak surat saman kot sebab masa kawin adiknya di JB dia macam terlebih laju..." Yela sebab sampul berdaftar bukan bungkusan berdaftar. Tapi saya ambikla jugak...

 Tiba-tiba staff pejabat pos bagi bungkusan. Aikkk.. Dalam hati "nasib amik " Tengok sampul luar dari Karangkraf. Berkata lagi "horeyyyy kasut yang menang dengan  suzz dan sampai" Tapi kat luar ada tag "fragile" Aik kasut pun fragile??

Alhamdulilah. Yang lain rupanya..Saya menang conso isu Mac 2011. kiki. So kiranya sekarang PA&MA "hutang" 2 hadiah dengan saya. Satu kasut dan kedua  artikel yang keluar isu Ogos 2011 dan mungkin jugak tiga kot yang ini pula . Alhamdulilah..murah gak rezeki dengan PA&MA.. Rajin-rajinla hantar form & buat slogan yang best-best ye.. Saya pun lupa saya hantar form atau slogan sahaja..kiki

 Ini hadiahnya. Saya bagitau En.Papa "Nak juallah pa" Biasalah bicara En.Papa yang langsung tak romantik "Suka ati. Kalau nak simpan boleh jugak tapi kena ada baby lagi" Cehhhhhhhhh

 Saya tak pernah ada item ne.. Dulu panaskan manual je..

 Comel..

Tanpa penutup

 Guarantee card pun ada

Ada yang nak?
 Saya jual di online shop saya dengan harga yang lebih murah
 ---- >; littlemummydaddy- Bottle Food Warmer Jingle Jungle

p/s: Kemenangan ke 21 utk 2011

9 comments:

Ezna Khalili said...

wah tahniah ila :-)

Mama Zharfan said...

congarats ila!! jual kat mudah.my cepat laku biasanya heheh

AyuArjuna BiGoshh said...

hadiah yang besh :)

Wonderful Life with Mary Kay said...

Hadiah yg cool!! Tahniah Ila!

Nur Sakinah Ahmad said...

besnyer adiah bosa! hehe

juanita said...

Wow..dasat yer....mennang2 sajee :)

Wansteddy Tales said...

Besh Ila! Memang murah rezeki Ila dengan Pa&Ma Karangkraf magazine. Wan ni setakat murah rezki bab wat kerja design dgn dorg. Bab contest ni rezeki berat sikit. pengakuan jujur, mmg jarang beli pn mjlh keibubapaan hahahah teruk x? kui3

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Ezna: tq

MZ: ok dah published

Ayu: hehe

Liza: TQ

Kina: bosa la sanagt hehe

Juanita: hadiah kecil2 je

Wan: cuba beli mesti wan menang

Nurul Ain said...

ader lgi tak?^_^