ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, July 27, 2011

SIAPA NAK VOUCHER NE?

Saya ada buat entry Arief dapat conso untuk Cutest Baby of The Planet @ MomBlogger Planet. Dapat RM10 (dah selamat jadi darah daging kiki) dan dapat  eVoucher RM20.

Ini vouchernya kalau sesiapa nak boleh ambil sebab banyak nak kena tambah kalau tengok pricing pakej.Kopak mak dek non. Lagipun En.Papa dah pesan saya kena jimat-jimat sebab kami ada projek yang lebih penting untuk masa depan kami anak-beranak. Once confirm/lulus boleh tepek gambar ye kengkawan..


Ini pakejnya. Feel free bw di  kedaigambarkami. Kalau misalkata saya lum kawin memang saya guna voucher ne untuk gambar-gambar kawin. Tapi untuk gambar anak-anak Insya-Allah saya nak buat frem & tepek kat rumah. Oh cakap tentang hadiah frem anak-anak saya dah pernah dapat tau. Boleh tengok kat sini.

Ini hadiah frem yang pernah saya dapat. Sekarang ada dalam bilik amana aka bilik lipat kain kiki.

3 comments:

Mama Zharfan said...

me pun dpt voucher tu--tapi value RM40..emmm..tak sure nak guna ker tak, sbb baru jer pegi collect photobook hasil photoshoot intrend ari tu...FOC ok :)

Nur Sakinah Ahmad said...

mhl gak ek..(tu la sbbnya smp skrg lom buat photobook lagi w/pon teringin..)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

MZ: MZ dah banyak photobookkan?

Kina: samalah mahalla kina