ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, October 24, 2012

siapa ajar makan ne?


sebenarnya tak tau nak makan apa..ecehcehhhhh.. tak lalu nak makan tapi amik lauk sampai harga rm6.50! eh nasi separuh tau.. bila tengok ikan nie. teringat BFF. ikan nie BFF yang ajar makan tau.. saya mana reti makan.. pulak tue ikan sungai... haiyaaa.. tapi bila BFF asik makan saya pun TERmakan.. sedap.. nak2 kalau rangup.. selalu kitaorg dulu makan kat bangunan yang berdepan dgn dayabumi tue. ada satu kantin kecik. kat situlah saya belajar makan. penah tinggal satu ekor je BFF tak bagi saya amik.. balik kepada lauk lunch hari nie. rasa tak best plak makan ikan dgn lauk lemak je amikla lala sambal tue. lepas makan satu terus loya.. haiyaaaa.. terus buang.. ruginya.. lauk nie mahal dari biasa sebab lala tue rasanya? tapi akhirnya kena buang sebab tekak cannot telan lor...


nak hilangkan loya saya makan roti ne. roti ne rasa masam2. roti ne PA bos saya yang ajar makan.. mula2 dia bagi saya jual mahal.. ala i kan suka manja2.. cakap je tak nak tetiba asik mintak..haha.. kalau lapar mesti datang cari kak aida" kak aida.. biskut ada..roti ada..apa yg ada.. dah nak pitam ne.." tapi kalau kenyang bila kak aida offer roti & biskut..jawapan berlagak "piza takde ke?" kahakah.. masa tue kak aida mesti cakap "siap esok jangan mintak makan kat sini" haha.. 

loya tue saya prgnt ke? tahlaaaa... haha saja je nak buat spekulasi kat sini.. meh kita teka reramai..



5 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wow sedapnyerrr tgk hehe

suwara entertainment said...

jengjengjeng...maybe sbb lala tu dah busuk kot. tu yg awk loya agaknya. tp klau preggy pun ape salahnye kan. hehehe

Misz-ella said...

kc dah biasa makan ikan ni, dan suka sgt ikan ni tau. goreng garing-garing pastu curah sambal atas dia. SEdaps.

Unknown said...

ikan aper tu..... lama dah x makan ikan, tiap2 ari asik ayam ayam ayam jerk..

tiefazatie said...

wah..best kan roti tue..=)