ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, November 28, 2013

Waive annual fees citybank gold card

Slm kengkawan..mlm2 nk membebel jugak kan? Bru lepas tidokan khairy..melalak je kt tangan en papa.. sy ada keja sikit so en papala jaga..boleh dia bantai melalak je... nk mama jugak.. eh mcm dengar khairy dah sebut mama lah..hihi...

Aircond kt bilik masterbedroom ne mcm rosak je.air menitik2.. sianla si khairy.dia mana boleh tido takde aircond.pernah tutup aircond senyap2 terus dia terjaga & melalak.. hishhh anak raja sungguh.. bertuah anak mamakan????

Lor nie cite khairy ke cite aircond ke citer credit card? Lari tajuk sungguh.. kan dah gaji.. so apa lagi transferla sana sini..walau saya hanya dapat separuh gaji sehingga bln april sob sob sob   tapi komitmen credit card (CC) mesti bayar tiap2 bulan.alhamdulilah walaupun cuti separuh gaji ne saya tak pernah rancang tapi ada jugak simpanan untuk survive selama 6 bulan.. insya allah.. rezeki khairy kat tangan Allah..

Eh lari tajuk lagiiii.. sambung balik.. nasibla masa dok sibuk transfer tue saya check jugak citybank e-statement. Apasal tak guna pun CC ne tapi amount mcm tak kurang je? Dahla saya tak guna CC sangat dah.. lorrr dah time annual fees rupanya.. banyak tau utk master goldcard citibank punya annual fee.. almost rm200.. tapiiii boleh kata tiap2 tahun saya dapat waive annual fees ne. Caranya? Senang je call service centre and inform nak waive annual fee tue. Citybank ada certain kriteria utk pemegang card layak waive annual fee tue.. kalau tak call jangan harapla dapat waive walaupun tahun2 sebelumnya memang korang dapat waive. Ia bukan secara automatik tetapi based on request korang and sama ada korang meet the criteria..saya pun lupa caner saya tau boleh waive annual fee ne..kiki.. selamat mencuba... nite kawan2.. zzzzz

3 comments:

Mama Zharfan said...

me pun tahu..tp last few years jer me tahu...masa dulu2 me tak tahu boleh waive..rugi2

Unknown said...

owh..boleh call mintak ya? saya pakai citibank reward tu..mmg free.. tapi kalau nak subscribe 1 kategori kena bayar lah..sayang kalau tak subscribe.. nak cuba mintak waive lah.. hahaha..

Scripters said...

kadang2 benda2 mcm ni ada dan menjadi hak kita cuma malas nak buat jer...