ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, December 16, 2013

Moh kita update blog!


Sebelum menceceh pjg nk bgtau internet umh sy kong akibat anak2 main youtube grrrr.. memang blh update pakai hp masalahnye tak dapat nk blogwalking kat umah kengkawan laa.. hp ne saya boleh baca je blog kawan2 tp tak boleh leave msg..entah penyakit apa tah s3 nie.. grrr.. 

pada nora abby yang leave msg ada anjung seri oktober2013 tue tolong emel ek surat saya.. saya pg blog awak tapi dpt baca je.. comper jugak awakye? Beshnye dpt full sponsored g bali kan?

Meh kita citer pasal baby saya ek? Mesti yang follow blog nie nak tau progress kesihatan khairykan? alhamdulilah semoga makin baik. Minggu nie nak jumpa doktor lagi & set appoiment untuk masuk wad. Khairy masih under observation lg oleh doktor.  Harap2 semuanya baik.insya allah.amin.

Haa..nie hobi baru khairy.main langsir.senyappp je..rupanya khusyuk dgn langsir.. nasib langsir rumah baru nak..klau umah puchong 7 tahun langsir tak turun2.. mesti khairy bersin ratus2 kali sebab habuk haha pecah rahsia..langsir pun sikit lagi nak jadi langsuir kt puchong tue..tensen sebab tak pernah dimandikan..hihi.. itulah akibat feeling nk langsir ala2 eric leong.. nunnnnn sampai atas siling..hazab nak turunkan..pkai tangga bagai..okla kata sepakat dicapati..diamlah ko disitu langsir .. sampai ko gugur sendiri..haha..

Ala ketotnye khairy

Eh panjang pulak..

Nk tjuk rajin mama lipat kain ye adik2 & kakak2 semua..

Tak taula sapa yg bersalah..napelaaa dua2 anak bujang hisap jari? Bila pulak arief bagi tuisyen kat adik dia nie supaya hisap jari?Tapi khairy lagi dahsyat.. tengah2 hisap botol diselit jari dia kat hujung puting botol susu tue.. same jugak kalau bf :) Arief tak pulak macam tue. Nak hisap botol..hisap botol je.. bila nak hisap jari concentrate hisap jari.si khairy nie semua nak sumbat dalam mulut dalam satu masa..hishh.. Rasanya ini gambar khairy yg paling clear setakat nie kan? ;) khairy dah 5 bulan. Syukur alhandulilah... adlan khairy memang anak yang tabah!!
.
Rajin tak anak dara i? Muahaha..mak sakit belakang so anak take over.. bersihla jugak.

Anak bujang i..lagi rajin u.. tue menyapu ke mengemop? ke main2 jerk? jgn tertipu ye nampak bersih sebab mak diorang yg nenek tua bongkok tiga nie dah sapu dulu sebelum tuee..

Ok now citer hai i pulak ye.. officially now i jadi pengedar ekstrak kacip fatimah-utm (EKF-UTM) Setelah pakai sendiri & puas hati.now dah masuk botol ke dua pun.. walau saya tak promote habis2 tapi ada yang beli sebab nama saya sekarang dah ada kat fan page ekstrak kacip fatimah tue. pengedar adalah disaran buat satu FB EKF mengikut kawasan dan akan dilink di senarai pengedar tapi saya sendiri request untuk letak link blog.haha..gila blog betul! Kikikiki..muahaha..mihmihmih.. tq ye admin ekf sudi layan saya nieee..

Saya dah buat satu label khas ..so any info saya put at that label..labelnya EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF-UTM) tue yg kat atas tue.. itula link labelnye..nanti kt bahagian menu sebelah my advertorial tue saya akan buat menu EKF-UTM pulak. Sekarang internet kong..dahla kong nak bayar kena tgu bil sebab nak tgu no account.. haishhhh lomah betullahhhh.. so nak direct link pun payah cuma boleh guide je kat bahagian mana info ekf nie berada..

Saya lum promote sungguh2 cuma rely pada nama saya di senarai pengedar sahaja. kat fb personal pun tak promote langsung lagi.. Alhamdulilah tapi dah beberapa kotak dibeli. ramai yang dah tau kebaikannya untuk membantu mengatasi masalah kewanitaan spt peranakan jatuh di peringkat awal, kitaran haid yang tidak teratur&tidak normal, masalah hormon, PCOS,  utk merawat rahim bg wanita yg keguguran atau selepas bersalin etc etc..  paling penting HALAL..... Keluaran UTM. So tak perlu ragu2 tentang halal dan keselamatan produk nie.. bukan hanya untuk komersial semata2.. 

cuba masuk pada FAN PAGE EKSTRAK KACIP FATIMAH. link ada kat bawah gambar kacip fatimah kat side bar.. korang boleh baca kebaikannya.. banyak nota kat situ.. disokong oleh doktor perubatan.. dr zubaidi tue..link pun bawah gambar kacip fatimah tue.. 

Kalau sapa2 nak tau lebih lanjut msg/wasap/call 017-3201998.. sy boleh share masalah saya yg beransur pulih & insya allah pulih sepenuhnya lepas amalkan EKF lebih lama lagi... tapi bkn share kat sini tp melalui msg/wasap/call. Lagi satu syaratnya WANITA SAHAJA!! selain dr wanita sori i tak layan sebab nama pun masalah kewanitaankan? Sori sy masih kuno hal2 mcm nie..tak reti nk discuss terbuka.sekian.


 
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
 Kalau berminat untuk mencuba Ekstrak Kacip Fatimah keluaran UTM:
ILA-0173201998 (msg/wasap/call)


3 comments:

Rizziela said...

bestnya ada pembantu :D

norhidana said...

heheheh pandai khairy... msti dia pelik nengok langsir tuh... itu yg ralit je tuh main ngn kaki dia

Anonymous said...

saya pengidap pcos, agak2 EKF ni boleh membentu ke? dah nk masuk 2 tahun kawin, tp masih blm ada tanda2 lg..