ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, December 10, 2013

Ottoman ye bukan ultraman. TQ Anjung Seri!

Salamm kengkawan..
Baru je lepas menyiramkan putera raja adlan khairy..main2 kejap dengan dia pastu mata dia dah kuyu..faham2 jela..nak tidur le tue..inilah cara saya rehat..baring sambil update blog..lepas nie kena cepat2 mandi &asar..khairy akan bangun lebih kurang 45 minit lagi..

Kalau yang baca blog nie hari2 mesti ada terbaca ayat saya "rindu nak menang..menang senduk pun jadilah" kiki... dalam salah satu entry sebelum nie.. ala entry yang ada saya taruk gambar tv kecik saya haha...(tak leh link sbb update guna hp)eh lum menang tvlah.. Allah belum nak bagi rezeki tv lagi.. tapi apa yang saya dapat nie pun dah 1000x lebih baik dari senduk..wakakaka..

Taraaaa.. mak call bagitau surat sampai kat umah... surat  bagitau menang something.. rupanya menang surat terbaik untuk oktober 2013. Mekacih ye Anjung Seri pilih surat saya yang tak seberapa tue.. 

saya da tanya kengkawan contest siapa yang ada Anjung Seri oktober sebabnya nak mintak snapkan surat saya tue.. tapi kawan contest takde yang simpan.. boleh sesiapa yang ada tolong snap surat saya.. sayapun lupa apa yang saya tulis.. tapi mestila nama penulisnya ada tulis ila salehkan? Tolong emel kat saya ye surat saya tue..kalau sesiapa ada anjung seri oktober2013..emel kat ilasaleh@gmail.com.. tima kasih daun keladi


To be frank memang saya aim nak menang ottoman nie. Tapi dalam gambar kat Anjung Seri tue macam lagi cun je haha.. kawan contest yang tag gambar nie..katanya ada macam2 color..bestnye kalau boleh pilih..nak color kuning ke oren atau merah ..apa2lah asalkan ceria..oh kawan contest tue pun cakap harganya RM620.. erkk mahal jugak benda seketul nie.. kata kawan saya boleh tahan besar jugak.. nantila kalau en papa da amik saya letak model2 kenit tue sekali ye.. Kena amik sebelum 17 december..errkk..

Alhamdulilah..rindu nak menang..gembira sikit hati yang lara nie.. lepas nie nak menang TV!! Haha selagi tak dapat tv nak sebut hari2 supaya menang kihkih.. tapiiii lama dah tak isi borang contest sbb tak de masa nak beli pop(proff of puchase) . saya isi borang kat majalah je..joint contest majalah..nantilah bila semua reda..khairy makin stabil sepenuhnya..memang balas dendam join contest sampai lebam!! khairy doakan mama tau!!

8 comments:

MOMMYLIN said...

rezeki... =)

msredcheesecake said...

tahniah.... otomen namanya? heee... pelik plak..

dear anies said...

TAHNIAH3!

ZalinZalina said...

Tahniah awak..kak ina suka baca awak menang macam2..tu yang semangat je join mana2 contest :)

Mama Zharfan said...

congrats ila! me doakan ila akan menang tv :) me mengidam nak menang holiday gi obersi ;)

norhidana said...

waaaaa bestnyer

tidiey77 said...

Tahniah Ila..Nak send gak la surat pembaca kat Anjung Seri..Hehehehe...

norryabby said...

Salam dear,saya ada belianjung seri oktober, memang ada nama suhaila Salleh kt surat pembac

salam perkenalan

norryabby