ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, January 22, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah (EKF) : Testimoni Dari Seorang Isteri & Ibu


Salam kengkawan
Haha..sorilah ye blog nie akan dipenuhi dengan pelbagai testimoni Ekstrak Kacip Fatimah keluaran UTM. Kalau ramai sekarang yang pilih medium FB. Saya gunakan both tapi  saya lebih prefer blog sebab saya suka membebel. muahaha.. Kat FB tue sikit2 je bolehlah.. lagipun kat blog lebih banyak kita boleh bincangkan & saya suka link macam2 untuk mereka yang nak cari lebih info. Cuma klik je kat mana-mana perkataan yang ada garisan & color lain dari tulisan lain.. For sure adalah info terdahulu atau website yang berkaitan.


Sori ye semua reader..semua testimoni nie memang saya takkan reavel siapa orangnya. Tapi semua testimoni saya adalah customer saya.. Takkan korang tak kenal gambar tue saya & arief..hihi. Takmo amik testimoni orang lain..Tak syok..

Ok berbalik ke[pada customer saya..Masa beli EKF customer nie langsung tak bagitau apa masalahnya.Kebanyakan customer bagitau saya dulu. Tapi saya tak kisahla.. nak bagitau boleh tak mo bagitau pun boleh.. Saya COD macam tue je kat customer nie..Saya cuma bagitau cara makan je.. Satu kapsul untuk masalah keletihan dan 2 kapsul kalau ada masalah kewanitaan. Makan dulu satu kapsul maybe untuk seminggu untuk elakkan badan terkejut.. Minum banyak air. Masa period&Pregnant tak boleh makan. Itu sahaja.. 

Kami dah jadi geng dalam FB. Lepas beberapa minggu saya tanyalah perkembangan kat FB. Saya pun cakap berkias. "Ok tak?.. Yang beli dengan ila ?"  Ada setengah orang memang tak nak sesiapa tahu diorang makan supplement apa.. Dan jawapan beliau memang buat saya happy bangat!! Korang baca kat atas tue ye.. I AM ENERGETIC & HEALTHIER!



Pastu sambung kat pm (private massage) pulak.. Alhamdulilah.. Selain mengurangkan keletihan membantu beliau jugak dari masalah kewanitaan yang lain.. Kalau kawan-kawan tengok perkataan yang saya delete tue..sebabnya itu adalah masalah "rahsia perempuan". To make it short pada saya masalahnya mungkin lendir yang berlebihan. Itu je saya boleh cakap.  Dia kongsi dengan saya komen suami dia sejak amalkan EKF. Alhamdulilah semoga makin sihat ek..

Kenapa saya delete pm tersebut? Blog saya nie blog parenting.. Nanti Amana akan baca. Saya tak mo Amana baca & tanya saya benda2 pelik.. Nanti bila dia besar dia pahamlah tapi bukan masa sekarang yang dia masih bertatih membaca..bertatih nak hidup ..Dan sebenarnya sampai sekarang saya tak paham kenapa kalau jual supplement atau ubat2 yang berkaitan dengan masalah kewanitaan/kelakian mesti nak buat iklan lucah/separa lucah. Tak malu ke? Seriously saya takkan beli produk yang macam tue..disebabkan iklan itu.. bukan produk itself..Bila baca iklan2 kat FB rasa malu nak baca . Yang post iklan2 tue tak rasa malu ke? Saya malu .. Kalau saya yang post iklan-iklan macam tue .. pasti yg akan membaca tue ada kawan2 atau sedara-mara ..malu memikirkan pandangan orang pada kita..dahle kita ne pegang status mak & isteri..nanti tempiasnya kena pada suami & anak-anak kita..  Kalau ye pun cukupla sekadar tulis  "memperbaiki hubungan suami/isteri" nak je type apa yang saya baca kat FB tue tapi nanti dah sama pulak dengan si pengedar iklan tue.. dengan gambar-gambar separa lucah&sepenuhnya lucah.. Haiyaaa...Malu i tengok tau..

Kalau betul orang berminat dengan supplement awak; customer  akan pm & cakap sendiri apa masalahnya.. So bincangla secara verbal & kongsilah berdua antara pengedar & customer. Tak yahla letak gambar lucah..perkataan lucah..malulah..kita bertanggungjawab atas apa yang kita tulis& gambar yang kita post.. esok2 anak-anak pulak baca apa yang awak type tue..malu tak?  Ok itu pandangan saya ye.. Tak payah nak hentam saya pulak.. Saya tau saya kolot.. Sekian, terima kasih

Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
 Kalau berminat untuk mencuba Ekstrak Kacip Fatimah keluaran UTM:
ILA-0173201998 (msg/wasap/call)



No comments: