ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, April 30, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah : EKF MENJADIKAN SAYA SUPERMOMMY!!

Sebenarnya dah lama dah entry nie ada kat dalam deraf. Boleh pulak tak perasan..haiii.. Boleh jadi tukun nie.. Baca ye screen shoot tue..

 
Nie member lama saya..Kawan satu universiti dulu.. Dulu kerja sekarang surirumah. Siapa kata tak penat jadi surirumah.. Nak2 kalau anak semua tgh lasak.. Grrrr..Khairy yang baru 9 bulan nie pun dah pandai menyepah.. Tapi dengan Khairy walau dia menyepah hati saya gembira.. sebabnya saya tau dia membesar dengan sihat..  

Kalau readers selalu rasa cepat penat..cubalah EKF..insya allah takla balik ofis penat.. tengok keja rumah yg nak dibereskan lagilaaaaaaaaaaa bertambah penatkan? Saya dah rasa dan lalui semua tue.. EKF menambah sel darah merah & membuatkan ibu2 sekalian bertenaga .. cubalah ye.. 

 
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!

msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)

No comments: