ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, April 3, 2014

PERHATIAN KEPADA CUSTOMER EKSTRAK KACIP FATIMAH(EKF-UTM) !!


Salam
Terima kasih pada semua customer yang tak putus2 call bertanya tentang EKF-UTM.
Saya pun mohon maaf sangat2 sebab stok lama sangat terputus.. hampir sebulan (tepuk dahi sendiri weiii!!). Saya dah buat pengumuman kat FB saya..rasanya kena letak kat blog jugak sebab dari blog nie kebanyakkan customer saya dapat contac number saya..


 
 Baca tau status FB saya ne. Saya paste je screenshoot senang. jimat masa. almaklum masa saya memang penuh dengan anak2..mihmihmih.. i kan ila surirumah... bukan lisa surihani ye.. 
ok..ok..serius.. stok maybe ada next week..so cepat placed your order..senarai menunggu pun dah panjang.alhamdulilah. tapi saya order stok banyak..sebab tak mo kelamkabut putus stok..sekali putus stok sampai sebulan..nanges!! 
TQ sangat2 pada custmer yang sudi menunggu walau lama. dan saya sangat terkilan bila ada customer yang perlukan urgent dan saya tak dapat nak pos walau sekotak pun sebab memang takde stok..licin!! habis!!
harapnya lepas nie saya dapat penuhi semua order pelanggan semua ye..
 
dah siap beli sampul pos laju 
sampul nie tengah tunggu EKF nie

TUNGGU YE SEMUA PELANGGAN YANG SETIA.. SAMPAI JE STOK SAYA POS YE!!
TERIMA KASIH KERANA SUDI MENUNGGU DAN MAAF ATAS KELEWATAN!! 

 
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)
 
 

No comments: