ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, May 11, 2014

Ekstrak Kacip Fatimah : Testimoni Ke Dua Tentang EKF Membantu Menguruskan Badan!!


 Salam
Walaupun payah nak letak testimoni customer dengan cara lama dalam blog tapi saya nak jugak masukan.. nak kumpul banyak2 testimoni :) insya allah kalau ada rezeki nak beli smartphone menggantikan S3 yang dah lenyap dari muka bumi tue.. baru2 ne dah terlepas kawan contest nak jual Note3.. Saya doakan kawan contest tue murah rezeki lagi untuk menang smartphone supaya saya dapat beli dari dia.. Suzz..ila dah cop tau.. Nape tak doa diri sendiri menang? Sebab dah lama tak join contest haha.. Meh sambung tgok testimoni nie..
 
 Mula2 akak ne approach tanya saya.. saya rasa perubahan ke bila makan EKF? Of courselah kak!! Baru i jadi pengedar ngeh ngeh ngeh..

Lepas tue akak tue pun berikan testimoninya.. Testimoni bertambah langsing AKA KURUS!! wahh akak cepatnya EKF berkesan pada akak.. Rasanya kurang dua minggu dah bagi testmoni pada saya.. Tapi harus diingat ye kesan EKF berbeza pada setiap orang.. Jangan pulak korang makan lambat beri kesan then  cakap ila tipu tau.. tak baik tau.. EKF keluaran UTM sangat rendah dos kacip fatimahnya iaitu hanya 40mg (info dr Doc Zubaidi) so ia selamat pada pengguna.. oleh sebab dosnya pun rendah maka kesannya mungkin perlahan pada sesetengah orang.. 99%  customer ila kurang dalam tempoh dua minggu EKF dah tunjukkan kesan posif pada mereka sama ada masalah haid yang dah lama tak datang, haid yang berpanjangan,keputihan atau keletihan. 

Dan testimoni dari saya sendiri dalam dua hari makan EKF rasa pertambahan tenaga dan  "masalah" saya yang berlaku akibat tak pantang betul sebab jaga khairy beransur baik dalam dua minggu..

Ini pula testimoni pertambahan tenaga.. Itu memang pasti!!  makan EKF memang banyak tenaga.. boleh buat macam2 keja.. tapi bila wife boleh uruskan macam2 keja rumahtangga jangan pulak cik abang amik kesempatan ye.. hulurkan tangan; ringankan tugasan; barulah kurang pergaduhan :) :) :) CHILLL muahaha


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK KACIP FATIMAH (EKF) keluaran UTM!!
msg/call/wasap: 017-3201998(ilasaleh)
 
 
 

No comments: