ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, August 24, 2014

Ekstrak Tongkat Ali : Info Dari Blog Dr Zubaidi



Assalammualaikum semua
Untuk makluman semua, saya juga kini dah menjual Ekstrak Tongkat Ali-UTM keluaran UTM. Saya mula menjual ETA-UTM nie atas permintaan puan-puan yang membeli EKF-UTM dari saya. Puan-puan nie nak beli untuk husband mereka yang katanya selalu sangat letih. So saya mulalah menjual ETA-UTM.  Boleh baca di entry pertama saya tentang ETA dan saya cuma berjaya mendapat satu sahaja testimoni dari customer walau ada yang dah reapeted order dari saya.. Segan ye :) Takpe saya paham.. Tak bagi pun takpe tapi bila reapeated order dari orang yang sama maksudnya ada perubahan pada kesihatan customer  dan ETA-UTM nie supplement yang membantu kesihatan customerlah kan?

Saya juga dapat komplen hikhik dari yang baca blog nie "BOLEH TAK ILA BUAT ENTRY ETA SEBANYAK ENTRY EKF?" hihi terasa i tau.. yela dah jual ETA-UTM dari April lagi tapi entry ETA baru ada dua ketul je haha... Okla demi memenuhi permintaan customer yang banyak support saya.. Saya akan cuba buat entry ETA sebanyak mungkin.. walau tak sebanyak EKF.. Kalau nak entry ETA banyak2 ..puan2 tolong bagi testimoni husband boleh tak? hihi.. Wassup saya tau.. Untuk sementara saya akan buat entry tentang info ETA dari blog Dr Zubaidi dahulu ye.. manja2 ye.. nak jugak baca dari blog nie.. meh kita amik sikit dari blog Dr Zubaidi.. Boleh ye doc?



Saya dah baca artikle dari blog Dr Zubaidi nie. Dan takleh nak copypaste kecuali printscreen sahaja. Dr Zubaidi letak security tau tak boleh main curi dgn copypaste muahaha... So saya dah dapatkan ringkasan kegunaan ETA-UTM nie.. Semuanya boleh dikatakan merangkumi apa yang ada dalam artikle di link yang saya berikan..

Kalau malas nak baca panjang2 artikle tue..baca yang diringkaskan nie pun cukup.. Kalau customer minta fungsi&kegunaan ETA-UTM saya wasup je gambar nie dan customer terus order :)

FB Ekstrak Tongkat Ali - UTM


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

JOM CUBA EKSTRAK TONGKAT ALI (ETA) keluaran UTM!!
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)


No comments: