ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, September 9, 2014

Office Kecik Saya :)

hai kengkawan... jangan nak gelak tau.. sapa gelak2 babap mulut tue.. yup niela opis kecik saya.. eh sebenarnya bukan opis. tempat saya buat keja jerrrr...  update blog, update FB, letak borang2 contest yang dah jadi tukun haha.. sedar2 dah due date kiki ..

sebenarnya nak cakap opis langsung tak sesuweiiii.. bersepah2.. nanti saya upgrade lagi tempat nie.. kalau nak tau..meja yang saya letak lappy tue sebenarnya meja makan masa kat umah puchong dulu.. sekarang dah beli meja makan lain so saya angkut meja nie naik tingkat atas kat umah kajang nie.. eh bukan saya yang angkat..orang lain..haha..patah tulang kalau saya yang angkat dari bawah ke atas... sebelah kerusi tue.. korang tak nampak sebenarnya ada printer.. dulu kengkonon beli printer utk print apa2 kalau masuk contest.. sekarang saya asik print gambar2 cartoon utk anak2 mewarna terutama arief...

saya nak upgrade tempt nie dengan
1. nak beli macam papan yang boleh lekat nota2 kecik tue.. nak letak nota apa ek? entah haha
2. kalaulah ada yang baik ati nak catkan meja saya jadi color putih atau tolong cat supaya nampak macam baru.. saya sangat sukeee.. nanti saya bagi hadiah haha
3. saya nak tambah lagi gambar2 yang bermakna kat dinding.. saya nak carik gambar gradute saya.. tapi tah mana tah.. nanti bila amana tengok..amana akan takjub and cakap "ehhhhhhhhh kurusnya mama masa amik scroll" muahah


ada satu ruang yang saya suka dalam rumah nie lagi.. kat bilik amana..tapi yup semua kena upgrade.. nanti saya share ruang tue.. kalau duit berlebih saya nak cat ruang tamu.. tapi semua tue kena hold dulu sebab ada mega project bulan 12 nie.. lepas tue baru saya nak buat apa yg saya rancang satu per satu.. seronok kalau mega projek tue jadi.. impian saya.. sebagai ibu khairy...  yg sangat2 sayangkan khairy...


2 comments:

Mama Zharfan said...

i pun ada workstation kat umah..lebih kurang mcm ila lah heheh tp tak de printer..selalu tangguh2 nak beli..ada satu printer jer tp letak kat opis

siti hazreen said...

kalau saya duduk kat kerusi merah tu, mau terlelap haha