ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Saturday, October 25, 2014

Alhamdulilah! Big Winning! Peti Sejuk Toshiba! My Dream Come True :) TQ Sunlight-Econsave



Alhamdulilah.. Syukur tak terkira.. Bila sesekali joint contest.. Rasa cam nak lompat bintang bila menang hadiah yang dikategorikan BIG WINNING.. Untuk sayalah.. Big Winning untuk pro comper diorang dah biasa.. Siap jual je hihi.. Saya memang teringin nak menang perkakasan rumah yang besar2 nilainya mcm TV, Peti sejuk, mesin basuh.. Pernah teringin menang TV masuklah contest2 yang hadiahnya TV tak menang2 ..eeeee tensen gue.. Terus beli je TV..puas hati dapat lepas geram! Haha.. Peti sejuk nie salah satu idaman saya dalam bercontest.. Next idaman harapnya dapatlah menang mesin basuh.. Sebenarnya dah banyak kali ada contest hadiahnya mesin basuh tapi kebanyakannya kena lukis-lukis.. Saya tak reti dan tak pandai.. So skip contest macam tue..


Inilah contest yang saya joint tue..Rupanya ada 6 pemenang je. Alhamdulilah terpilih untuk yang 6 orang tue.. Saya perasan ada 20 peti sejuk haha.. Nampak sangat baca form gitu2 je..  Saya hantar slogan nie ada berkaitan tentang emak saya.. How lucky kalau dalam setiap inci kehidupan kita mengaitkan emak kitakan? Dah beberapa contest yg saya joint mengaitkan mak saya..saya akan menang.. SAYANG MAK! Orang pertama yang saya bagitau kemenangan nie pastilah mak :) Rasa nak lompat-lompat je masa bagitau mak tue.. Lepas tue mak saya cakap "lepas nie mak doa angah menang sofa" Alhamdulilah dapat lagi satu doa dari mak :) Tunggu ye saya menang sofa pulak haha... Berangan tak payah bayar ok begitu juga untuk dapatkan doa dari ibu pun tak perlu bayar ...


Makluman kemenangan dihantar melalui message.. Message yang buat saya sengih . Selagi peti ais tak sampai saya duduk depan pintu muahaha.. Agak-agakla lagi 3 minggu baru sampai.. Kekadang organizer ada yang hantar lambat.. ada yg hantar sangat cepat! tak taulah peti ais nie camana.. Tengokla rezeki nanti ye...

Alhamdulilah Ya Allah sesungguhnya benar seperti yang termaktub di dalam Al-Quran..
Sesungguhnya Allah sentiasa melihat setiap satu perbuatan dosa/pahala hamba2NYA

MEMBERILAH KETIKA TIADA BUKAN MENUNGGU KETIKA BERADA



5 comments:

Bro Framestone said...

Alhamdulillah rezeki... Bro kurang join contest2 macam nie...

lepas nie, kena try juga nie

nazayiena said...

Tahniah ila,bestnya dpt hadiah peti ais.

Mama Zharfan said...

congrats dear ila!! siyes sgt besh hadiah tu!!

Fatanah Fadhil said...

Tahniah ila..beat nya...boleh kongsi slogan yang menang tu..nak jugak tahu kalau xkeberatan...

Fatanah Fadhil said...

Tahniah ila..beat nya...boleh kongsi slogan yang menang tu..nak jugak tahu kalau xkeberatan...