ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Thursday, October 16, 2014

VIRGIN COCONUT OIL-UTM: TESTIMONI OLEH IBU MENGANDUNG 4 BULAN YANG MENGALAMI "MORNING SICKNESS"

Sebelum saya lupa.. ini pun dah hampir lupa.. dah lama terperap kat dalam HP.. 
kali nie bukan testimoni Ekstrak Kacip Fatimah-UTM ye..
Kali ni testimoni Virgin Coconut Oil-UTM
Yup saya suka jual produk-produk UTM sebab ia keluaran universiti tempatan
 dan telah  melalui pelbagai kajian..insya allah selamat

Ok back kepada testimoni.. Puan N nie sedang mengandung 4 bulan dan mengalami alahan yang teruk. Katanya dia asik muntah2 dan tak tahan dah..naik lembek badan.. hurmm saya dah alami ..ketiga-tiga anak saya alami morning sickness sampai bersalin!! Puan N minta saya suggest apa yang patut dimakan. Oleh sebab Puan nie mengandung saya sangat hati2 nak advise sebarang produk. EKF-UTM memang sah2 tak boleh makan. EKF-UTM tak dibenarkan makan masa period dan pregnant.

Puan nie nak cuba Virgin Coconut Oil. Macam biasa saya minta pendapat Dr Zubaidi. Dr Zubaidi syor gunakan VCO-UTM di minggu2 terakhir kehamilan. Dr Zubaidi lebih suka ambil jalan yang paling selamat untuk ibu mangandung sebab ditakuti berlaku komplikasi pada ibu dan bayi ditakuti berlaku bleeding  ....  Ada preggy lady boleh tahan dengan apa2 supplment tapi ada jugak yang tidak ..  Saya dah maklumkan pada Puan N tapi beliau tetap nak cuba VCO-UTM sebab ada terbaca artikle yang minyak kelapa dara (Virgin Coconut Oil) boleh mengurangkan gejala "morning sickness" bagi ibu mengandung..

Alhamdulilah Puan N nie siap berjalan jauh lagi. Naik flight ke Australia dan memberi testimoni beliau pada saya untuk tatapan semua :) Semoga Puan N selamat hingga bersalin dan melahirkan baby yang comel2 seperti baby2 beliau yang sebelumnya..Comel tau anak Puan N..Saya dah tengok gambarnya.. Sejuk mata memandang.. Semua bayi adalah comel di mata ibukan? Dan juga comel di mata orang lain sebab baby .. bersih dan tiada dosa lagi :)



"LIKE" ramai-ramai ye :)

Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

UNTUK FREE CONSULTATION:
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)

No comments: