ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, January 28, 2015

Serum UTM VS Serum XXX







 
 
 Assalamualaikum semua
Mehla kita citer tentang serum ye..




 nampak tak?
 saya dah pakai  Whithening Rejunevating Serum-UTM nie dah separuh..

ada customer yang mengeluh harga Wisderm Whithening Rejunevating Serum-UTM Dan  Wisderm Anti Ageing Regenerating Serum keluaran UTM yang dijual terlalu mahal.Ya, saya akui ia mahal kerana harganya mencecah hampir RM200 iaitu RM190. Pada saya harganya yang mahal sangat berbaloi dengan kualiti yang dihasilkan. Serum UTM dihasilkan dari herba kacip fatimah dan mas cotek. Serum ini juga dipacking dengan botol kaca yang tampak  mewah untuk menjaga kualitinya. Serum UTM ini juga bertahan lebih 5 bulan dengan penggunaan yang kerap.


 SERUM XXX
(tak boleh revel nama produk dulu ye) 
Harga kurang RM100. Mampu milik kan? 

 
Walaubagaimanapun saya tetap ambil perhatian keluhan customer-customer yang setia. Saya kini sedang menguji satu serum yang berkualiti dan juga selamat (kerana telah menjalani ujian kualiti dari sebuah jabatan). Malah saya percaya customers-customer juga teruja untuk mencuba jika mengetahui bahan-bahan asas serum ini. Harganya juga sangat mampu milik. DIBAWAH RM100!!!
Kita namakan SERUM XXX.



isk teruk betul kulit muka sendiri
nasib boleh tepek bedak haha


Bagus juga saya menguji SERUM XXX sekarang kerana kulit wajah saya agak teruk sekembali Dari menunaikan umrah kesan pil tahan haid yang saya ambil. Saya ambil 2 jenis pil hormon untuk menghentikan period dengan segera. Hasilnya banyak jerawat timbul. Tapi tak mengapa asalkan saya dapat menjalani ibadat umrah dengan lengkap.

OK mark your calendar. Mari kita lihat adakah SERUM XXX Berkesan? Jika berkesan saya akan reavel dan jadi dealer produk INI. Jika tidak saya diamkan sahaja kerana ia melibatkan nama baik produk tersebut.

saya tunjuk bahagian dahi saya yang dah mula tumbuh jerawat.. itu dahi je ye.. belum bahagian lain .. gatal sungguh jerawat2 yang tumbuh nie..TENSENNNN


 
"LIKE" ramai-ramai ye :)
 
 
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


UNTUK FREE CONSULTATION:
msg/call/wasap/telegram: 017-3201998(ilasaleh)
 
 
 

No comments: