ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, March 4, 2015

Ekstrak Kacip Fatimah-UTM(EKF-UTM): Testimoni Endometesis

Baru-baru nie ada customer call tanya tentang saya ada tak customer sebelum nie yang amalkan EKF-UTM dan menghidap endometesis. Saya nie kan jujur.. Terus mengaku "tak ada.. yang ada fibroid dan cyst sahaja dan alahamdulilah kesan posif dan mengecut. Tapi endometesis belum ada"

Nak membantu customer.. cepat-cepat tanya geng dealer.. rupanya ada dealer EKF-UTM sendiri yang menghidap endmetesis dan amalkan EKF-UTM dan hasilnya endonya mengecut dari 4cm ke 2cm.. Alhamdulilah.. so saya pun maklumkan pada customer semula..  Mana yang saya boleh bantu..saya bantu... tak boleh tanya Doc Zubaidi :)

DISCLAIMER: Kesan penggunaan Ekstrak Kacip Fatimah UTM adalah berbeza antara individu berlainan. Ia bergantung kepada tahap kesihatan dan juga  tempoh masalah yang telah dihadapi oleh individu terbabit. Masa lebih lama diperlukan untuk mendapatkan tindakbalas positif jika masalah kesihatan tersebut telah lama dihadapi.


"LIKE" ramai-ramai ye :)


Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


UNTUK FREE CONSULTATION:
017-3201998(ilasaleh)



No comments: