ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, March 25, 2015

SUTRA Manjakani Feminine Wash : Rezeki bila gomen gaji

kalau korang perasan kadang2 entry saya hanya ada gambar takde citer.. itu saya upload dari hendphone le tue.. korang rajin2lah datang jenguk balik..sebab selepas beberapa ketika..erkkk ketika? entry tue mesti akan ada story-mory semula ... tak puaslah nak menaip pakai hp..  guna lappy yang puas.. okey meh sambung story...
 
 untuk permulaan saya order 50 botol SUTRA Manjakani Feminine Wah.. Percaya tak dah 25 botol terjual? Nampak sangat ramai yang mencari Feminine Wash(FW) yang diyakini... dan harga pun okey takla mahal sangat.. saya dah guna nanti saya review ye.. nak buat entry review produkkena amik satu hari yang tenang tanpa ganguan :p
 
 proses membungkus.. dalam gambar macam bersepahkan? bukan macam..memang sepah pun.. satu meja makan tue saya conquar dengan produk2 jaulan saya.. amana mesti geleng2 kepala.. pastu cakap.. "kat mana pulak amana nak buat homework nie?

 
stiker bulat nie patutnya untuk tampal kat bool2 supplment tapi dah jadi mangsa keadaan.. saya tampal sekali kat pamplet kiki..

 
 saya pos FW 6 botol terus kat sorang customer.. rasanya share dengan kengkawan.. untuk makluman FW nie berat.. so kalau postage memang mahal sikit.. kalau beli satu saya charge postage RM6 utk semenanjung dan rm10 untuk sabah/sarawak..saya masuk dalam sampul prabayar yang S tue je...
harap janganlah mintak diskaun ye sebab harganya murah RM25 je... untung sikit je..kalau fre postage..huwaa.. nanges..sianlah saya dapat penat je... 

 KALAU BELI 10  BOTOL FREE POSTAGE 
dan hantar ke satu alamat.  Postage pun dah hampir RM20 tau untuk 10 botol..tak tipu tau..
macam yang 6 botol saya pos nie.. total RM16 untuk kos postage (beli kotak kat poslaju: RM2 + timbang 1.8kg RM14)
 
tapi kalau beli macam2 produk macam sorang customer nie..memang saya bear cost postage.. adik nie rajin betul beli macam2 kat Kokoadik Blogshop.. mudah berurusan dengan dia.. ala2 dia beli kat shoping complex pulak..hihi. dia buat list then cakap "berapa kak?" alhamdulilah dapat customer yang memahami.. total up produk dia beli nie dah RM330 tau...  so dengan customer macam nie memang kena extra treatment... i mean kenalah bagi free postage..... regular customer + beli pun banyak2...

 
inilah rupanya saya pos produk hari korang gaji tue.. gomen gaji 25kan? memang hari tue masa penuh betul.. dari pagi wat keja..entah keja apa... siapkan sarapan..sebelum zohor sampai kul 2 lebih supplier dtg jumpa n discuss.. lunch beli.. balik suap khairy...membungkus dgn hati2 takut salah pos.. setel pos lega yg am at.. eh dah nk mgrib pun tak mkn2..


"LIKE" ramai-ramai ye :)

Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


UNTUK FREE CONSULTATION:
017-3201998(ilasaleh)


 

1 comment:

TS said...

dah gaji dah??hihi