ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, May 13, 2015

Ekstrak Kacip Fatimah-UTM: 8 tahun tidak datang haid!

Salam semua
beberapa hari nie blog takde update
sakit belakang saya dah menyerang semula
so saya elak2kan mengadap lappy
dan semalam saya dapat MC ..
bayangkan sampai tak boleh bangun 
sampai tengahari baru saya bangun jumpa doktor 
itupun memaksa diri

sakit belakang saya nie ada 3 kemungkinan

1. stress
doc dah pesan banyak kali.. u jangan stress.. nanti tulang u lagi sakit.. semua kejang nanti.. okey ye saya stress.. mengaku jelah.. banyak sebab ...kiki...

2. buat keja tak ingat dunia..
biasanya kerja2 rumah.. memasak. sidai kain berbakul2.. melipat kain berbakul2... ada masa hantar dobi jugak sekarang nie.. tapi keja jadi mak nie hadap kain je ke? masak, cuci pinggan, menyapu bla bla bla bla.. malas nak cakap semua mak alami benda yang sama.. bukan saya sorang je buat keja rumah.. cuma saya bertuah ada sakit belakang haha...

3. duduk tak bangun2..
 haa ini memang keja opis wakaka.. saya dari dulu kalau ralit memang boleh berjam2 mengadap komputer..sedangkan doktor yang rawat desicated disc saya dah nasihat.. jangan duduk lama2 atau berdiri lama2 ..kena ada pergerakan antara duduk dan berdiri.. so terbang ke? haha

hari nie alhamdulilah.. better.. hati pun rasa sikit tenang sebab sakit dah kurang.. dapatla buat beberapa fail. saya masih bertatih sebab baru tukar department.. takpe..lama2 pandaila.. kalau dulu saya boleh buat benda luar bidang saya ..takkan kali nie tak bolehkan? --->sedapkan hati sendiri ..kuikuikui

okey..meh kita share testimoni customer.. sangatla happy bila dapat customer yang sporting macam nie.. alhamdulilah..moga2 dengan perkongsian beliau membuka mata semua tentang kebaikan Ekstrak Kacip Fatimah-UTM. Bolehlah sama2 sebarkan kebaikan EKF-UTM nie ye.. Mungkin kita tak ada masalah tapi sepupu-sepapat kita/adik/kakak etc etc ada masalah haid/cyst/endo/peranakan jatuh etc etc..

TAPI TOLONG WHATSUP SAYA DULU untuk konsultasi ye.. janganla main beli.. sebab ada keadaan saya tak galakan customer makan EKF-UTM.. saya direct je.. kalau boleh makan..saya cakap "Insya Allah EKF-UTM membantu kerana....." kalau tak sesuai makan EKF-UTM saya akan cakap "Puan tak digalakan makan sebab bla bla bla bla..."  Saya memang nak untung tapi nak untung yang berkat bukan saya untung tapi membuatkan orang lain tak dapat apa2 kebaikan...

So sebar2kanlah kebaikan EKF-UTM nie untuk membantu mereka2 yang hadapi masalah kewanitaan ye.. Bantu mereka nanti one day ada orang lain akan bantu keturunan kita pulak... Bantu-membantu untuk perkara yang baik  sangat besar ganjarannya.. jangan bantu-membantu untuk buat keburukan ..sangat besar azabnya..lambat atau cepat sahaja.. okey sekian tazkirah.
 
 8 tahun tak ada haid?
cubalah puan2 bayangkan?
mesti beliau rasa sangat tak selesa
Kitaran haid yang normal berkait rapat  dengan kesuburan
Kita kalau tak datang haid atau lewat beberapa hari je dah mula tak senang duduk...
mengandung ke apa ke? sibukla carik pregnancy test
Ini pulak 8 tahun tak ada period

Customer nie dah buat rawatan di pusat perubatan terkemuka ye
dan saya pasti mahal kos yang beliau keluarkan sebab rawatannya di hospital swasta yg glamer!!
yang rawat pulak doktor pangkat Datuk
dan keputusannya :TAK AKAN ADA PERIOD LAGI SEUMUR HIDUP!!
tapi Allah punya kuasa..siapa boleh sangkal kan?
  
kiranya customer nie sangat kuat semangat dan usahanya.. cuba juga carik cara lain selain rawatan hospital.. alhamdulilah walau haid beliau belum  regular at least datang juga haid beliau
insya allah kalau konsisten makan EKF-UTM ; tiap2 bulan akan datang period semula



IKLAN
Ia adalah keluaran Muslim bumiputra sepenuhnya dan dikilangkan oleh Tropical Bioessene Sdn Bhd di Melaka. Kilang tersebut telah diberi diberi pengesahan halal oleh Jakim. Oleh itu semua produk keluaran kilang tersebut adalah halal. Kilang tersebut juga mendapat pengiktirafan Bionexus Award Industrial 2013 dari BioTechnologi Corp. Juga dianugerahkan pensijilan ISO 9001:2008. Diharap pengiktirafan ini dapat memberi keyakinan kpd semua pengguna berkenaan kualiti produk ini





"LIKE" ramai-ramai ye :)
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK SUTRA?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI 

UNTUK FREE CONSULTATION: 
 017-3201998 (ILASALEH)



1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah semoga produk ini terus memberikan manfaat kepada semua orang...