ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, June 23, 2015

Mengimbau kenangan di pejabat pos

 kalau siapa yang follow blog nie mesti tau
saya mula serius onlineshop sejak kelahiran khairy
itu pun secara tak sengaja.. sebab saya alami masalah sebab tak jaga diri masa pantangkan khairy
anak sakit jantung.. caner nak pantang elok2?
mungkin boleh baca semula di link nie 
sebab saya bermasalah masa pantangla saya cari penawar.. dan itulah punca rezeki saya..

tapi itulah Allah dah janji
"kalau engkau sabar, aku tambah nikmat
kalau engkau kufur seksaan ku sangatla pedih"
 alhamdulilah.. dan itulah punca rezeki saya selama saya cuti tanpa gaji menjaga Khairy
Syukur Allah jaga saya dan anak2 selama tue
Rezeki tak putus2..
tak tau nak cakap syukurnya..

dari khairy dalam stroller.. sampai boleh kendung kat pinggang..sampailah saya boleh pimpin tangan dia
saya ulang-alik ke pejabat pos..
belum lagi usung parcel2 tue tau.. parcel banyak jugak..pernah belas2 .. pernah puluh2..
kadang2 kena  fikir dulu.. nak angkat khairy ke parcel2 nie dulu?
sudahnya.. saya letak parcel dalam stroler.. saya dukung khairy..
kadang2 khairy dalam stroller.. parcel dalam beg..
kalau beg muat.. kalau tak muat?
haha...
 
 kalau BFF tengok gambar nie mesti dia bengang
"ila dari zaman amana .. anak ko asikla ko pakaikan baju lubang2"
comel apa???
tak mo bawak khairy sebenarnya..nak bawak amana je
tapi dia boleh buat drama depan pagar.. saya angkatla jugak..
susah betul nak tinggal si kenit nie... tengok air mata dia je ..saya kalah..
 
 
 sibuk dia nak bukak pintu tue
nie hari Sabtu.. nasibla lengang..
puas khairy berlari & main2 kat situ
staff pejabat pos tue cakap
"wahh dah besar.. lasak pulak tue"
hihi
 
 ada yang ketawa bila saya dok citer dalam entry lepas tentang rak pinggan yang saya beli RM150
haha.. inilah rupanya
biasa je tapi entah apa yg saya suka kat rak nie
 
 abaikan rumah yg sepah tue ye

 nie rak untuk letak pinggan ke atau rak untuk letak budak-budak
 
dah khairy duduk situ
abang dia pun nak lepak samalah

camana puasa? entry lepas nie citer posa pulaklah ye..

 

1 comment:

Cik Lily Putih said...

stainless steel memang mahal tapi tak karat bile kena air