ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Tuesday, July 14, 2015

Online Shopping again and again :p



 Assalamualaikum semua
Again tangan nie pantang je.. mesti nak shopping online
Jom share next item ya...
Nak berjalan kat luar tak de masa (alasan biasa)
So kita bershopping di internet jelah ye :)

 Ini kali kedua beli di Sometimes
Kali pertama di entry ini
Kali nie saya beli yang kecik sikit dari yang pertama
Tapi consider besar jugak sebab boleh sumbat mcm2
Anak dah tiga so sila consider beg perlu besar
Nak sumbat segala mak nenek harta karun..
Terutamanya pampes, botol susu&tisu basah khairy.. plus tuppurware biskut khairy
eh nie handbeg khairy ke mama dia
muahaha

 
 Tak sangka boleh beli benda2 nie thru online
I Loikeeeee
semalam nampak beberapa kawan FB like page nie
so i pun like sekali...
teruk nie ..mudah terpengaruh haha

terus mata tertancap pada nie
Best nie memang nak sangat rak untuk tempatkan Al-Quran dan buku2 saya..
Now saya ada buku koleksi Ustaz Ebit Lew dan yang terkini saya nak beli buku Ali Russia.
Tau sapa dia? Nanti next time saya share ye..
 Elok buku susun menegak macam nie rather than susun secara baring... 
Kalau susun buku secara baring.. alamatnya "terbaring" terus buku tak dibaca!
 siap berhabuk lagi! 
Nanti dah sampai.. saya share fb & website item nie ye

Okey
Chaw cin chowww
Esok i dah cuti rayaaaaaaaaaaaaa






No comments: