ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, November 2, 2016

Barang Dapur Atas Talian

Assalamualaikum semua
Jomlah kita share benda-benda yang bermanfaat untuk kita yang ada anak berderet nie
Anak dah empat nak pegi pasar mesti dok fikir banyak kali
Mana nak beli barang
Mana takut anak hilang
Mana nak parking keta supaya dekat nak angkut barang dan anak-anak
Boleh je suruh suami beli
Tapi kalau suami beli janganlah banyak songeh ye
Bukan diorang kenal pun apa yang kita nak
Barang-barang basic bolehla
Kalau suami yang pegi beli..suami akan beliiiiiiii je
Tapi kalau isteri yang beli..akan fikir ikan nie nak masak apa..bahan2nya apa.. betul tak?

Alhamdulilah dah dapat satu solution
Sebab kawan FB dah guna service nie.. so order dengan harapan menggunung tinggi kiki


Moh kita baca detail tentang BARANG DAPUR ATAS TALIAN
saya kan suka sangan beli online nieee

Saya pilih dua set dari pakej di atas.
Delivery charge hanya RM10
So total RM81

Sayur yang saya order dan 2 rempah
Kacang botor, cili api,cili merah,sayur pak coi,kacang botor, rempah kari dan tauchu

Lauk2 nie semua saya ambil yg 500g
So okla utk sekali masak
Ikan cencaru 3 ketul
Ikan merah eh lupa nak kira haha
Ikan tenggiri favorite anak
Paru lembu
Hati lembu
Ikan kerisi

Inilah yg paling best
Siap siang
Jimat sangat masa saya
Sukeee

Nie masak bercili best kan?

Amana memang suka ikan tenggiri
Kalau goreng dia sorang je hadap

Ini yang paling saya terkujat
Paru pun siap sianggggg
Tqqqqq dikkkkkk
Kalau adik ada kat depan memang akak kiss sekali!

Bila tengok paru dah siap siang
Cepat2 keluatkan balik hati lembu
Dah siap siang jugak ke?
Wahhhh dah siap siang jugakkkk
I lap u dikkk
Tapi saya takla amik gbr hati lembu tue
Sama je siangnya mcm paru nieee


Eh ikan merah dah masuk dalam periuk
Amana memang suka kari

Pada pendapat saya 
Berbaloi beli dari online shop nie
Jimat masa
Jimat tenaga
Delivary charge pun murah rm10

Kalau uools nak order
Bagi masa kat adik fatin nie
Kalau nak masak esok, hari nie baru nak order silalah pg kedai kat area umh sendiri je ye
Kang meroyan pulak korang kat adik fatin nie
Saya penyabar takpe kiki
And fatin memang dah bagitau bila dia nak datang
Saya order 25/10
Sampai 2/11

Korang belekla fb dia puas-puas
Ada banyak set
Nanti saya nak try barang basah udang sotong ketam pulak
Saya tak beli lagi sebab mak tak bagi saya makan yg gatal2 sampai 100 hari
Perut saya rasa ngilu lagi
So mak cakap lum baik betullah tue
Kadang2 kalau silap makan rasa jugak lain macam
And sampai sekarang lum blh tido mengiring
Yela lum 60 hari pun
Cezer pulak tue
Kalau yg jenis badan cepat baik tahniah
Tapi jangan kecam yg jenis badan lambat nak recover
Memang saya dari dulu jenis lambat sihat
Memang dari kecik..kalau satu umh sakit
Saya sorang je yang masuk hospital
Haishhh


Kalau nak cuba boleh search fb di atas ye
Senang2 nanti saya bagi link sekali
Wat entry pakai hp 
Macam niela...
Sambil baring je
Haha
Mana larat nak duduk lama-lama lagi
Adios
Jumpa dilain entry untuk promo mcm2 shopping online yg besh
Yang penting saya sendiri dah try and suka


2 comments:

norhidana said...

waaaaaaaa area ukay perdana ampang nun agak2 cover tak ek... best nengok semua barang2 dapur tuh... harga pun berpatutan rasanya...

Wan Syahida Kahar said...

wah servis camni pun ada... wahhh.. saya ingat Tesco je :D