ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, November 16, 2016

REN KESAYANGAN ANDA



Kata-kata, tulisan dan ucapan kita merupakan satu doa
Tidak semua doa dimakbulkan sekelip mata
Dan kita sendiri tak menyangka kata-kata atau tulisan kita tue dimakbulkan Allah

Sejak adik saya cakap nak betul2 jadi REN aka ejen hartanah
Saya ada rasa "sesuatu"
Seolah-olah perkara ini pernah saya tulis
Puas saya RECALL tapi tak berjaya
Sampaila pagi nie saya cuba search kat blog sendiri

Masya allah
Memang ada saya tulis dengan ayat berserta gambar Sarina Saleh dengan ayat
"GAYA LECTURER /EJEN HARTANAH YANG BERJAYA"
Masa nie dik saya bujang lagi
Baru keluar universiti
Saya pun baru ada dua anak amana dan arief
Arief pun kecil lagi..jalan pun tatih2 lagi

alhamdulilah hampir 2 bulan lebih adik saya menjadi ejen hartanah
Rasanya dah beberapa biji rumah terjual
jom kita skodeng








Tak sangka adik saya berjaya 7 biji rumah setakat nie
Kalau saya enggak taulah haha
Dan anak buah saya si ecah selalu teman adik saya jual rumah
Sampaikan ecah boleh tanya saya
"bila mak ngah nak beli rumah ecah? ejah jual rumah sekarang"
haha..mulut becok..sesuailah jual rumah
dah follow mak dia dari kecik memang ada harapan jadi REN jugak

 
 
Jemput add FB adik saya ya

Kalau ada kawan-kawan yang nak beli rumah atau jual rumah jemputla wassup adik saya SARINA 017-259 4029. Boleh juga bagi anggran budget anda dan kawasan mana anda prefer nak beli.insya allah adik saya tolong carikan sebab dia pun deal dengan rakan-rakan REN yang lain.

 
hari ini juga hari lahir adik saya yang ke 29. 
Dan saya buat entry ini khas untuk adik bongsu kesayangan saya.
 SELAMAT HARI LAHIR ADIK. SEMOGA TERUS MAJU JAYA SEBAGAI REN. JANGAN PUTUS ASA. ADIK ALWAYS BE MY ADIK. WALAU ANAK DAH BERDERET-DERET NANTI.



 So kawan-kawan semua
Cuba doa, tulis dan fikir yang baik2 sahaja
Cuba tulis di FB masing2 apa yang anda impikan
Mungkin 7,8 tahun lagi anda pulak boleh cuba RECALL seperti kes adik saya nie.
 

2 comments:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Ila, tunggu masa mak jual yg Pelangi sana. Tapi tunggu market price tinggi sket lg. haha.

Cik Lily Putih said...

wow masin mulut awak ek hehehe