ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, November 25, 2016

Ekstrak Kacip Fatimah UTM: EKF dan Endometriosis

Assalamualaikum semua
Hari nie saya nak berkongsi pengalaman customer saya yang menjalani pembedahan endometriosis bersama Pakar Sakit Puan terkenal iaitu Dr Hamid Arshad. Terima kasih sangat sebab beliau selalu berkongsi masalah dan pengalaman dengan saya. Mungkin kita sihat dan tidak melalui pengalaman seperti beliau tetapi kita perlu juga mengambil tahu sebagai panduan.

Customer saya nie memang dah amalkan Ekstrak Kacip Fatimah UTM sebelum menjalani pembedahan endometriosis. Beliau juga sedang berusaha untuk mendapatkan cahaya mata.

Beliau jalani laparoscopy dan D&C untuk cuci rahim. Jangan silap faham tidak semestinya D&C hanya untuk keguguran ya.


Jemput baca gambar-gambar yang saya sertakan juga.
 Tulisan saya hanya mengambil rumusan sahaja dari perkongsian beliau bersama saya.
 
Beliau ambil Ekstrak Kacip Fatimah UTM 4 hari selepas pembedahan. Alhamdulilah sangat berkesan untuk beliau. Rasa ngilu dan rasa lesu tiada selepas consume Ekstrak Kacip Fatimah UTM. Malah wajah juga tidak pucat. Untuk makluman semua; Ekstrak Kacip Fatimah boleh diambil oleh pesakit yang menjalani pembedahan samaada ceser atau pembedahan seperti customer saya ini selepas pesakit telah boleh mula makan nasi,minum air dan sebagainya kecuali doktor yang merawat tidak membenarkan atas alasan-alasan tertentu. Tanyalah pendapat doktor yang merawat anda sebelum consume any supplement.Itu yang terbaik. 


 

 Inilah pembedahan yang dijalani oleh customer saya.
Boleh baca perkongsian Dr Hamid Arshad  yang lebih jelas di sini
Dr Hamid Arshad sendiri menulis tentang pembedahan ini di FB beliau.
Rupanya customer saya ini alami endometriosis stage 4.
Seperti yang customer saya kongsikan dengan saya pembedahan ini pada mulanya hanya dirancang untuk bedah kecil sahaja tetapi menjadi besar kerana darah banyak di dalam perut.


 
 Saya juga berkongsi pengalaman saya consume Ekstrak Kacip Fatimah UTM selepas pembedahan melahirkan anak saya yang ke 3 dengan customer ini. Anak ke tiga saya mengalami masalah SVT iaitu masalah pada jantungnya. Oleh sebab itu saya perlu melahirkan bayi saya secara pembedahan. Boleh baca pengalaman saya consume Ekstrak Kacip Fatimah di sini.

 
 Saya selalu teringat custumer saya nie jadi saya bertanya kabar pada beliau beberapa lama selepas itu. Alhamdulilah beliau seorang yang sangat positif. Mengakui sentiasa sihat dan cepat sembuh. Beliau juga merasakan Ekstrak Kacip Fatimah UTM banyak membantu penyembuhan selepas pembedahan tersebut malah kebanyakan yang mengenali beliau terkejut beliau sembuh dengan kadar yang cepat. Beliau juga mengakui perbezaan yang sangat ketara sebelum dan selepas consume Ekstrak Kacip Fatimah UTM.

 
 Beliau berusaha untuk mendapatkan cahayamata selepas pembedahan endometriosis tersebut. Beliau bercadang untuk menjalani IVF. Saya berterus-terang yang Ekstrak Kacip Fatimah UTM tidak digalakan diamalkan bagi yang menjalani IVF atau IUI supaya pesakit dapat menumpukan sepenuhnya rawatan bersama pakar. Beliau stop Ekstrak Kacip Fatimah selama 2 bulan untuk rawatan IVF. Walaubagaimanapun  beliau tidak dapat menjalani IVF kerana period beliau tidak datang selepas pembedahan endometriosis tersebut.

Beliau juga alami simptom seperti menepous..panas sejuk.panas sejuk.. Beliau amalkan kembali Ekstrak Kacip Fatimah UTM dan mengakui yang EKF UTM mempunyai fungsi untuk menghilangkan symtom menepous tetapi dalam kes beliau adalah disebabkan perubahan hormon yang berlaku.


Alhamdulilah
Akhirnya period beliau kembali semula selepas beberapa bulan menjalani pembedahan endometriosis. Selepas consume Ekstrak Kacip Fatimah UTM selama 15 hari period beliau kembali semula

Ekstrak Kacip Fatimah UTM hanya iktiar untuk masalah dalaman wanita. Selebihnya adalah aturan Allah. Sama-sama kita semua dokan semoga beliau dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata yang diidsan-idamkan. Amin.Insya Allah.


 
"LIKE" ramai-ramai ye :)
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

 
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK BIDARA WORLD?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI 


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK SUTRA?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI 

UNTUK CONSULTATION : 
 017-3201998 (ILASALEH)








No comments: