ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, November 11, 2016

Kasih seorang doktor

KASIH SEORANG DOKTOR

Saya bawa baby adam jumpa pakar kanak2.
Pakar nie adalah doktor yang juga monitor masalah jantung abang adam ; si khairy
Nama adam di panggil..saya masuk lambat sikit sebab mengemas barang2 adam di luar
Adam dan khairy masuk dulu ke dalam bilik doktor
Bila saya masuk dan pintu terbuka; tersentuh hati...

Saya melihat doktor tersebut sedang memeriksa denyutan jantung khairy.
Adam yang saya bawa tapi khairy yang diperiksa
Dan dalam perjumpaan tadi keadaan khairy yang lebih banyak ditanya.
Terima kasih doktor sebab "jaga" khairy sejak warded dulu

Si khairy pulak menyelongkar mainan kat dalam bilik tue
Haishhh
Bila nak balik..saya suruh kemas
Jawapan khairy "khairy tak nak kemas"
Tapi tangan sibuk masukan mainan dalam kotak 😆😆

Si budak tembam
Berat dah 5.1kg
Masa lahir 3.1kg

Adlan khairy tetap jadi anak yg sangat special
Nanti mama dengan adam teman appoiment khairy pulak ye


1 comment:

Wonderful Life with Mary Kay said...

Semoga Adam dan khairy sihat dan ceria selalu. Sama la nama anak kita!!!