ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, December 14, 2016

Bayar Zakat Rambut Baby dengan bonus POWERGOLD

Saya dah mengantuk sebenarnya
Dapat buat beberapa fail pejabat mata dah mengerlip2 haha

So mohla kita tidur
Saya buat entry blog dengan tab
So mudah sebenarnya nak update blog sebab gunakan tab sahaja
Dah nak tdo pun boleh update
Tengah dodoi adam kat kaki pun boleh update πŸ˜™

Saya sebenarnya ada 2 akaun powergold
Akaun pertama atas nama saya ... tak terniat nak jadikan side income pada mulanya...  saya cuma nak beli emas powergold dengan harga murah sahaja..iaitu harga ahli..  harga ahli kenalah join sebagai ahli. Beza harga ahli dengan harga tidak ahli banyak jugak hampir rm20.. rugikan kalau tak jadi ahli? So baik saya joint sebagai ahli.. dengan akaun pertama niela ramai pulak kawan2 nak joint jadi ahli dengan saya.sedangkan saya masih belajar juga tentang emas.. tapi dah kawan2 nak jugak joint saya terima dengan tangan terbuka.. lepas sorang ..sorang lepas sorang ...sorang..nak jadi ahli dengan saya..  hanya stokist sahaja boleh uruskan untuk keyin ahli baru etc etc.. saya pun masa nie tengah preggy.. saya tak nak buat keja banyak2 haha..sedangkan kalau saya uruskan bonus keyin saya boleh dapat.. tapi saya tak nak joint stokist lagi sebab saya tahu keadaan diri saya ..so urusan keyin new member sy pass pada stokist yang menaja saya ..stokist saya tue ala2 upline sayalah.... kesihatan saya bila preggy memang ke laut.. buat keja office pun separuh hazab takkan saya nak sibukkan diri dengan keja2 lain... masa preggy memang banyak saya pass urusan meniaga pd rakan2 dan adik saya utk uruskan... rezeki mereka..saya hanya pass customer sahaja..apa salahnya berkongsi rezekikan?

Akaun kedua saya atas nama khairy.. anak kesayanganla katakan..moga2 berkat nama khairy bolehla jadi side income utk urusan perubatan dan masa depan khairy. Dengan akaun kedua niela saya gunakan bonus2 menaja ahli2 baru untuk bayar "zakat" rambut baby baru saya ADAM ZIQRI. Terus-terang anak2 sebelum nie saya tak pernah buat tapi untuk adam saya buat.. kenapa saya buat? Adam insya allah baby terakhir (kita merancang allah menentukan) so saya buat jugak "zakat" rambut baby nie sebab lepas nie nanti tak merasa nak buat lagi...

Bonus akaun pertama yang atas nama saya tue incomenya lebih banyak walaupun saya hanya ahli biasa masa tue.. bonus akaun pertama tue saya buat apa ya? RAHSIA. muahaha.. tapi saya dah keluarkan  sebagai kenangan income pertama saya dalam POWERGOLD.

Bonus akaun kedua yang atas nama khairy pula digunakan untuk bayar zakat rambut adik khairy si adam ziqri. Rasa best dapat gunakan side income dari POWERGOLD untuk buat perkara2 yang baik-baik dan gunakan untuk reward diri sendiri.. duit gaji totally untuk monthly expenses sedia ada.. 

Mulakanlah menyimpan emas
Anda tak tau ke"mampu"an sehingga anda mulakan
Lepas tue sharelah dengan rakan-rakan
Masing2 ada FB kan?
Sharelah kat FB
Percayalah ada yang membaca
Saya dah lalui saya tahulahπŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†
Saya share gambar 1g goldbar POWERGOLD je
1g tue pun saya dapat percuma sebab joint sebagai ahli hahaha
Terus kawan2 pm tanya
Walaupun masa tue niat nak share yg saya beli 1g dari stokis kak long nuzula
Ala2 nak promo kak long tue
Tup2 kawan2 nak join pulak dengan saya
Rezeki Allah luas
Kalau tak buat memang tak dapat
Kalau buat 50% dapat..50%tak dapat😎😎😎😎

Okla mak khairy nak tidur
Kalau minat nak tau tentang POWERGOLD
WASSUP 0173201998😍



Alhamdulilah
Lepas juga "keinginan" saya nak bayar zakat rambut ADAM ZIQRI
Sahabat saya buat dari anak pertama lagi
Saya nie anak no 4 dan terakhir baru buat😭

Sebagai panduan rakan2 bersama ya
Mudah-mudahan apa yg kita buat jadi bekalan "disana" nanti


No comments: