ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, December 14, 2016

EKSTRAK KACIP FATIMAH UTM: KENCING TAK LAWAS


assalamualaikum semua
jom share feed back lagi
seronok pulak bila dah sihat nie
semua nak share
sebenranya banyak feed back dari customer yang beli Ekstrak  Kacip Fatimah UTM dengan saya
tapi saya kan bertapa sepanjang preggy
saya lebih banyak rehatkan diri
kesihatan sangat-sangat la teruk
so semua feedback customer saya simpan sahaj
dah sihat nie 
mohla kita share apa yang ada
supaya manfaat Ekstrak Kacip Fatimah UTM nie dapat dikongsi bersama
lebih banyak yang amalkan
dan lebih banyak yang bertambah sihat

Sebenarnya puan yang beli nie memang regular customer
dari hp lama bertukar ke hp baru 
masih setia membeli dengan saya
setakat nie 5 botol dah beli dengan saya
dalam hp lama tak taulah berapa kali dah akak nie beli



 


 Alhamdulilah masalah kencing tak lawas akak nie beransur pulih
seronok menjadi seller yang menjadi orang tengah yang membantu beliau beransur pulih
saya guide cara makan yang sepatutnya
insya allah
kalau tak guide dengan betul mungkin tak rasa sebarang perubahan
disebabkan dos kacip fatimah di dalam ekstrak kacip fatimah utm nie rendah
dos kacip fatimah rendah supaya ia selamat untuk semua
jadi ia perlu diambil mengikut bilangan kapsul yang sesuai dengan berat,masalah dihadapi dan penerimaan individu itu sendiri

alhamdulilah akak nie yang takut nak makan supplement/herba  sebab tak tahan panas tapi dengan EKSTRAK KACIP FATIMAH UTM boleh pulak consume sampai 5 botol hihi
alhamdulilah

so anda di luar sana jangan main beli je ye
beli dengan "trusted seller" dan pastikan seller tersebut guide
sila tanya sebelum beli "kalau saya nak tanya apa2 puan boleh guide tak?" 

 
"LIKE" ramai-ramai ye :)
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK KACIP FATIMAH-UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang EKSTRAK TONGKAT ALI -UTM?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI
  
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK UTM YANG LAIN?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

 
Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK BIDARA WORLD?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI 


Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK MINSYAM (HABATUSAUDA &ZAITUN)?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI

Nak baca pelbagai INFO tentang PRODUK-PRODUK SUTRA?
 Anda boleh pilih pelbagai entry. KLIK SINI 

UNTUK CONSULTATION : 
 017-3201998 (ILASALEH)

 

No comments: