ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Sunday, December 18, 2016

Ekstrak Kacip Fatimah UTM: period celaru kerana injection dan jamu


Assalamualaikum
Salam hujung minggu
Jom share lagi feedback Ekstrak Kacip Fatimah UTM

Nanti saya lupa so cecepat upload
Ynag tersimpan dah banyak dlm hp
sam[ai tak sempat nak shae
so kita sharelah yang baru-baru dulu

 Customer nie dah lama consume tapi tak amalkan secara displin
lagipun customer nie amalkan satu lagi jamu
tak silap saya jamu tue bertujuan untuk menjarakan kehamilan
tapi saya tutup ye nama jamu tue
lepas tue customer amik injection perancang 
memang haywire period jadinya

Alhamdulilah customer consume EKF semula
Elok balik periodnya
Yang best customer nie beli supplement-supplement lain sekali dari saya
Habatusauda dan Zaiton Minsyam dah pakaging bau dengan harga yang baru
Lain kali saya buat entry

DERMAGS yang customer nie order pulak apa ya?
DERMAGS tue skincare keluaran UTM jugak
nanti saya buat entry juga

       

No comments: