ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, December 9, 2016

KIDZONAA IOI MALL, PUTRAJAYA


 Memandangkan episod yang paling membosankan dah berakhir
episod berpantang lerr
mohla kita update yang happy2 pulak
happy untuk menggantikan masa "berkabung" untuk anak-anak
kalau saya nie preggy setahunla anak-anak pun terperap
kesian diorang
senyuman anak-anak nie nilainya lebih berharga dari semua di dunia kan?
(ececeh cakap macam mak ayu2 je.. cuba tengok kalau mengamok? haha)
 kalau boleh nak ganti semua semula terutama kepada amana.. amana yang banyak sangat menolong saya. masa mengandung, masa berpantang, masa bersalin dan sampaila masa sekarang.
siapa kata anak perempuan sulung tak bagus?
anak perempuan sulungla tangan kanan mak tau
sapa yang cakap "elokla anak lelaki sulung" ..sila tarik balik kata2 tue haha
allah anugerahkan seseorang tue anak lelaki sulung ada sebabnya
begitu juga kalau allah anugerahkan anak perempaun sulung ada sebabnya
tak payah nak frust2 bila jantina anak sulung tak seperti yang diharapkan
ALLAH LEBIH TAHU
 
 
 
Papa budak2 nie tak ada 4 hari so saya larikan anak2 ke rumah nenek diorang
kemain suka diorang
habis bising umah nenek
pastu buat plan nak bawak bebudak jenjalan
mulanya nak pegi siang
tukar ke malam
siang dah penat menguruskan bebudak haha
macam biasa adik bongsu saya lah yang drive
kalau hakak ko yang drive mau sampai ke Johor kot
SESAT
 
anak special saya Adlan Khairy
 
Mama nak makan apa?
Khairy boleh masakkan
 
eh tiga je? mana lagi satu yang bongsu?
Adam Ziqri kita tinggalkan dengan nenekla ye
Waktu malam suntuk
so kena cepat2 semuanya
 
 
Arief bukan main suka
Puas saya control budak nie
Insya allah satu hari nanti bila dia dewasa saya tahu dia akan jaga mak dia sebaik2nya
so sementara nak tunggu dia dewasa..banyak2la BERSABAR
 
Amana pun masih kanak2
dia tak nak balik haha
mak tinggalkan baru tau :p
 
Opss lupa nak cerita
nak masuk sini
satu budak rm10
tak taula main berapa lama untuk RM10 tue
mayb RM10 per entry bukan kira jam kot
sebab kitaorang main sampai tutup lalalalala
 
elokla muka macam jepun duduk depan kedai sushi
 
niela anak adik bongsu saya
namanya aisya sofea
 sebaya khairy
kalau saya nak bebel2 kat khairy
tak boleh depan aisya
nanti aisya akan buat soalan serius
"kenapa mak ngah marah khairy? khairy nie kawan saya. jangan marah khairy.boleh mak ngah?"
erkkk terkebil2 mak khairy kat situ
 
senyum je amana
 
amik gambar aisya cepat mak ngah
 
sanggup pakai balik stoking sebba nak mak ngah amik gambar aisya dengan stoking
motif?
tak taula
 
khairy tutup kaki & paling muka tempat lain
sebab dia malu ..dia pakai stoking pompuan
pinjam stoking aisya
 
NOTA:
SILA BAWAK STOKIN SEBAB NAK MAIN KAT SINI KENA PAKAI STOKIN.  NANTI TAK MEMASAL JE KORANG KENA BELI STOKIN.MEMBAZIR JEEE
 
mak bebudak nie pulak sibuk dok kat tepi.. try2 gincu FAME
selfie sensorang
 
kalau nak beli gincu fame boleh beli dari trusted seller dua orang nie
 
Erlyna Yati (013-2482548): Putrajaya, serdang, bangi
Azlin (019-2499444) : UOA Bangsar 
Pos seluruh Malaysia
 
next time kita buat entry review fame pulak
best ke tak pakai gincu fame nie ye
babyeeeeee
 
 
 

No comments: