ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Friday, March 10, 2017

Pandora 916 : Pandaila ila pilih😍

Benda paling syok bila ko meniaga
bila terima feed back aka testimoni dari customer
Kalau dulu saya suka kumpul testimoni Ekstrak Kacip Fatimah UTM
now nak kumpul pulak tesstimoni EMAS
jom baca :) :) :)

seronoknye bila customer suka dengan pilihan kita
charm ne memang saya yang pilih
saya memang aim bead nie
tapi tak beli-beli
akhirnya bila customer mintak saya pilihkan
dah tentulah saya pilih yang paling saya suka


baru je charm dan rantai tangan yang saya pilih sampai kat customer tue
tetiba order lagi satu dangle
kalau dah mula jadi collector
memang rambang mata
tapi jangan risau semua nie aset tau
boleh pajak
boleh jual balik
jual kat mana?
boleh jual kat kedai emas
atau boleh jual di group  FB Pandora 916 

SUPPORT ME AT
 

No comments: