ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, March 20, 2017

Prelove Handbag GUCCI & DKNY To LetGo


 
Assalamualaikum semua
Amacam cuti sekolah?
Korang cuti ke?
Saya? Tak taulah nak cuti ke tak haha
Sebab macam biasa kalau statistic lum cukup mak khairy kecut-kecut perut nak cuti haha
Tapi anak-anak saya si Amana& Arief dah selamat post laju ke kem cuti sekolah tau
Tak lama pun 3 hari 2 malam je
Tinggalkan Khairy dengan Adam je
Insya allah nanti saya share cerita anak-nak ke kem cuti sekolah
first time untuk mereka ke kem macam tue
 
Okeylah disebabkan sekarang cuti sekolah
mehla kita cari dana nak melancong haha
Nie ada handbeg prelove
cantik lagi
mehla beliii
ORIGINAL YEE
 
 
bukan saya punya lalalala
saya takde handbeg mahal-mahal haha
kalau menang contest lain le wakaka
kawan saya punya
mengenali beliau yang memang sangat sayang handbegnya
saya tahu handbeg nie semua berkeadaan elok lagi
jom scroll
 
HANDBEG PERTAMA :DKNY BIRU  
tengok lawakan?
bersih lagi
hurmm kalau saya dah lama dah berpeta-peta beg tue
 
lawanya bahagian belakang
bersih mcm yang depan kan?
 
DKNY
Nampak ke tak?
kalau tak nampak pegila buat spec
 
bahagian dalam pun bersih
iskk kawan saya nie tak pakai kot handbeg nie
dia simpan buat pekasan
dok diam2 dalam dust beg kot 
 
bersihnya
dia vakum ke bag dia nie?
 
jap saya call tuan beg nie
dia guna ke tak beg nie?
apasal mcm baru sangat?
 
HANDBEG KEDUA: GUCCI  
ini beg kedua yang nak dijual
GUCCI
 
 nie nampak tak?
kalau Nampak okla tak payah buat spec haha
 

ada calar sikit so pepandaila korang deal ya
 
elok lagi
tak pecah-pecah bahagian luarkan?
 
 
 
HANDBEG KE 3 :GUCCI
 
 saya naik confused handbeg kedua dan ke tiga
hampir sama je
tapi tuannya kata mana sama
okla orang takde handbeg mahal manalah tau lain haha
mataku nampak sama je
maybe kena pakai spec tebal sikit

amboi memancar
sakit mata menengoknye
 
 
 
Kalau saya;  saya suka beg DKNY yang putih biru tue
menawan sangatkan?
kalau yg minat nak nampak mak datin-mak datin mesti suka yang coklat
amikla no tel nie
malas nak cakap banyak-banyak
bukan saya dapat pun haha
semuanya original
tuan punya nie memang pengumpul handbeg
dan jaga handbeg dengan cermat
tak de letak kat kaki bagai
lainla mak khairy main letak je kat lantai kat kaki
janji selamat haha
 
 
okey jemput call dan discuss harga ye
 
019-2499444 (AZ) 
  

No comments: