ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Monday, April 10, 2017

Pandora 916: HELLO 😍😍😍Feedback customer lagi

  
 
Assalamualaikum semua
Kalau dulu asik-asik testimoni Ekstrak Kacip Fatimah UTM + Ekstrak Tongkat Ali UTM kan?
So now bertabahlah dengan testimoni Pandora 916 pulak ye
 
 
 
 
Saya dapat wasup dari customer nie
Kemain seronok bila baca wassup-wasup yang best-best macam nie
Tapi memang comel pun cincin nie
Cincin nie macam cincin tunang saya
bezanya cincin tunang saya di jari
Charm diamond ring nie di rantai tangan iaitu di pergelangan tangan 
  
Comel kan semua charm kat tangan customer nie
Semua charm nie  customer nie beli dengan saya hihi
Dia beli satu-satu... ikutla budget bulanan
kata customer nieee : mesti beli  emas setiap bulan.... force saving
Tak kiralah barang kemas atau gold bar
 
Korang nampak tak kat celah-celah charm tue ada warna merah& biru
tue panggil stopper supaya charm tue tak bergerak
kalau charm  sikit dan tak penuh kat rantai tangan tue
 memang akan bergerak-gerak ikut pergerakan kita
so pakailah stopper tue
saya pulak tak pakai stopper tue sebab suka tengok charm gerak ke kanan ke kiri :)
 
Customer saya nie memang penyokong setia saya
Saya joint powergold ; dia beli powergold
saya jual Pandora 916 ; pun dia beli jugak
Saya dah jadi dealer Public Gold pun ;dia nak beli jugak (nie next entry ya)
Alhamdulilah dikurniakan customer yang setia hahahaha
 
 
 
 
Nie gambar dekat
memang lawa kan?
 
 
 
JEMPUT LIKE FB SAYA BERKAITAN EMAS
017-3201998
PANDORA 916 BY GELIGA GOLD
DINARPAL
PUBLIC GOLD
POWER GOLD
 

No comments: