ENTRY-ENTRY BARU..JOM JENGUK

Wednesday, August 23, 2017

Pandora gold / pandora emas / pandora 916 : sale semalam

  
 
 
 
Semalam GDORA / Geliga Gold ada buat sale
GDORA nielah supplier yang saya amik untuk Pandora Gold/ Pandora Emas/ Pandora 916
saya tak sempat nak upload dalam blog
sebab bos Pandora Gold/ Pandora Emas/ Pandora 916  bagitau last minute
kebiasannya "kejutan-kejutan"nie yang dapat mestilah group wassup yang tahu dulu
kalau nak joint group boleh wassup 017-3201998 dengan msg
'NAK JOINT GROUP WASSUP Pandora 916 by Kokoadik Gold"
 
 
Murah tau RM189.50 per gram
sebab tue sale sehari je hahahaha
Kebiasannya orang jual harga RM197++ tau
ada yang sampai RM200 per gram untuk new item
nak bagitau bermula September dah ada upah tau
Big bos wajibkan semua jualan ada upah
So I is menurut perintah
 
 
So semalam sale saya berjaya jual 5 bead dalam sehari
Jangan ingat saya untung banyak sangat ye
Walaupun jualan almost 1.3K++
tapi saya untung RM2 je per gram hahaha
Tak lebih RM50 pun untung yang saya dapat yang oiii
 
kalau diikutkan tak payahla saya promo sebab untung sikit sangat
biar big bos je promo sebab dia dapat banyak  
saya memangla sikit gile sebab hanya dropship
tapi saya seronok dapat share dengan group wasup saya
saya nak jual murah-murah tiap-tiap masa tak bolehla
selain kerana saya nie dropship
saya kena follow T&C juga
nanti siapa kena buang harga merasalah kena "buang"
dahla saya ada cita-cite nak jadi sub ejen
tak memasal je kena buang haha
tak mo tak mo
 
so walaupun untung sangat sikit
tapi sebab nak ahli group yang setia beli dengan saya gembira
dan tanda terima kasih saya sebab sudi jadi customer saya walaupun saya nie dropship sahaja
saya share juga bila ada flash sale macam nie
untung sikit tolak tepi
janji semua gembira
 
credit kat bos yang ambil saya sebagai dropship
dia bukan fikir untung dia je
dia guide saya sampai saya faham
dia jugak tak lokek nak delivary Pandora Gold/ Pandora Emas/ Pandora 916 yang saya jual dalam keadaan yag "presentable"
sedangkan itu customer saya
kadang-kadang ada free gift
 bos beri bekas emas yang cantik (ikut time promo)
kalau takde promo pun dalam kotak yang sesuai
alhamdulilah suka bila customer terima dalam keadaan yang baik
sedih kan beli mahal-mahal tapi dalam keadaan yang nampak murah?
benda-benda nie kadang2 effect juga
ada orang tak kisah tapi ada orang sangat kisah
nanti akan keluar ayat
"beli mahal-mahal dapat bekas nie je?"
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments: